Interpretazione nantuEUimpronta di carbone è tariffa di carbone,
EU,
U marcatu CE hè un "passaportu" per i prudutti chì entranuEUmercato è u mercatu di i paesi di l'Associazione di Liberu Cummerciu di l'UE. Ogni pruduttu stipulatu (implicatu in a nova direttiva di metudu), sia fabbricatu fora di l'UE o in i Stati membri di l'UE, per circulà liberamente in u mercatu di l'UE, deve esse in cunfurmità cù i requisiti di a direttiva è i normi harmonizati pertinenti prima di esse. postu nantu à u mercatu di l'UE, è appiccicà a marca CE. Questu hè un requisitu ubligatoriu di a lege di l'UE nantu à i prudutti cunnessi, chì furnisce un standard tecnicu minimu unificatu per u cummerciu di prudutti di diversi paesi in u mercatu europeu è simplificà e prucedure cummerciale.
A direttiva hè un documentu legislativu stabilitu da u Cunsigliu di a Cumunità Europea è a Cummissione Europea sottu auturizazione diu Trattatu di a Cumunità Europea. E direttive applicabili per e batterie sò:
2006/66 / EC & 2013/56 / EU: Direttiva Batterie. Batterie chì cumplenu cù sta direttiva deve avè una marca di basura;
2014/30 / UE: Direttiva di Compatibilità Elettromagnetica (Direttiva EMC). Batterie chì rispettanu sta direttiva deve avè a marca CE;
2011/65 / UE: direttiva ROHS. Batterie chì rispettanu sta direttiva deve avè a marca CE;
Cunsiglii: Solu quandu un pruduttu hè conforme à tutte e direttive CE (a marca CE deve esse incollata), a marca CE pò esse incollata quandu tutti i requisiti di a direttiva sò soddisfatti.
Qualchese pruduttu da diversi paesi chì vole entre in l'UE è in a Zona di Liberu Cummerciu Europea deve dumandà a certificazione CE è a marcatura CE nantu à u pruduttu. Dunque, a certificazione CE hè un passaportu per i prudutti chì entranu in l'UE è in a Zona di Libera Scambio Europea.
1. E lege, i regulamenti è i normi di coordenate di l'UE ùn sò micca solu grande in quantità, ma ancu cumplessu in cuntenutu. Dunque, ottene a certificazione CE hè una scelta assai intelligente per risparmià tempu è sforzu, è ancu per riduce u risicu;
2. Un certificatu CE pò aiutà à guadagnà a fiducia di i cunsumatori è l'istituzione di supervisione di u mercatu à un puntu massimu;
3. Si pò effittivamenti impedisce a situazione allegazioni irresponsable;
4. In a faccia di litigazione, a certificazione CE diventerà evidenza tecnica legalmente valida;
5. Una volta punitu da i paesi di l'UE, u corpu di certificazione sopporterà i risichi cù l'impresa, riducendu cusì u risicu di l'impresa.
● MCM hà una squadra tecnicu cù più di 20 prufessiunali impegnati in u campu di a certificazione CE di batterie, chì furnisce i clienti cù l'infurmazioni di certificazione CE più veloce è precisa è più recenti;
● MCM furnisce diverse soluzioni CE cumpresi LVD, EMC, direttive di batterie, ecc.
● MCM hà furnitu più di 4000 teste CE di batterie in u mondu finu à oghje.
U Regolamentu di l'UE nantu à Batterie è Rifiuti di Batterie, cunnisciutu ancu u Regolamentu Novu di Batteria di l'UE, hè statu prupostu da l'UE in dicembre 2020 per abrogà gradualmente a Direttiva 2006/66/CE, mudificà u Regolamentu (UE) No 2019/1020, è aghjurnà a legislazione UE di batterie. .L'attuale direttiva di batterie (2006/66/EC), publicata in u 2006, stabilisce principarmenti limiti à u valore limite è a marcatura di sustanzi nocivi (mercuriu, cadmiu è piombo) cuntenuti in batterie pusate in u mercatu di l'UE, ma ùn specifica micca altri. indicatori di rendiment à u stadiu di a produzzione di batterie, l'usu è u riciclamentu. U Regolamentu di a Nova Batteria compensa questa mancanza, prupunendu una seria di esigenze per batterie più sustinibili, riciclabili è sicure, cumprese e regule di l'impronta di carbone, u cuntenutu minimu di riciclamentu, i normi di rendiment è durabilità, etc. L'aghjunzione di l'impronta di carbone in questa mudificazione di u regulamentu di a batteria hà attiratu una attenzione particulari da i pruduttori. Ricertamenti, MCM hà ricivutu un gran numaru di dumande in relazione à questu, cusì edità è analizà u cuntenutu è i bisogni di l'impronta di carbonu quì per a vostra riferimentu.
U capitulu 7 di u Regolamentu di a Nova Batteria riguarda i requisiti di l'impronta di carbone per e batterie di i veiculi elettrici, i veiculi ligeri è e batterie industriali. Batterie di veiculi elettrichi è batterie industriali ricaricabili cù una capacità di più di 2kWh deve esse accumpagnate da documenti tecnichi. Ogni mudellu di batteria è ogni batch di pianta di fabricazione deve avè una dichjarazione di l'impronta di carbonu, cumprese:
(a) infurmazione nantu à u fabricatore;
(b) Documenti nantu à u tipu di bateria à quale a dichjarazione hè applicata;
(c) infurmazione nantu à a situazione geografica di e instalazioni di produzzione di batterie;
(d) L'impronta di carbone di u ciclu di vita di a batteria hè in kilogrammi di CO2 equivalente;
(e) L'impronta di carbone di a batteria in ogni tappa di u so ciclu di vita;
(f) U numeru d'identificazione di a dichjarazione di conformità UE di a batteria.