Indiahà publicatu regulamenti di u sistema UAV per cuntrullà l'usu di UAV,
India,
U Ministeru di l'Elettronica è Tecnulugia di l'Informazione hè statu liberatuElectronics & Information Technology Goods-Requirement for Obligatory Registration Order I- Notificatu u 7thSettembre, 2012, è hè entrata in vigore u 3rdOttobre, 2013. Requisitu di l'Electronics & Information Technology Goods for Compulsory Registration, ciò chì hè di solitu chjamatu certificazione BIS, hè veramente chjamatu iscrizzione / certificazione CRS. Tutti i prudutti elettronici in u catalogu di prudutti di registrazione obbligatoria impurtati in l'India o venduti in u mercatu indianu devenu esse registrati in u Bureau of Indian Standards (BIS). In nuvembre 2014, 15 tipi di prudutti registrati obligatorii sò stati aghjuntu. Nuvelle categurie includenu: telefoni cellulari, batterie, power banks, power supplys, luci LED è terminali di vendita, etc.
Cella di sistema di nichel / batteria: IS 16046 (Part 1): 2018/ IEC62133-1: 2017
Cella / batteria di sistema di lithium: IS 16046 (Part 2): 2018 / IEC62133-2: 2017
Coin cell / batteria hè inclusa in CRS.
● Avemu statu focu annantu à a certificazione indiana per più di 5 anni è aiutau u cliente à ottene a prima lettera BIS di a batteria di u mondu. È avemu esperienze pratiche è accumulazione solida di risorse in u campu di certificazione BIS.
● Anziani ufficiali di u Bureau of Indian Standards (BIS) sò impiegati cum'è cunsultante di certificazione, per assicurà l'efficienza di u casu è caccià u risicu di annullamentu di u numeru di registrazione.
● Equipatu di forti cumpetenze cumpletu di risolve i prublemi in certificazione, integremu risorse indigene in India. MCM mantene una bona cumunicazione cù l'autorità BIS per furnisce à i clienti l'infurmazioni è i servizii di certificazione più avanzati, prufessiunali è più autorevoli.
● Servemu cumpagnie principali in diverse industrii è guadagnemu una bona reputazione in u campu, chì ci facenu assai fiducia è supportatu da i clienti.
U Ministeru di l'Aviazione Civile di l'India hà promulgatu ufficialmente u 12 di marzu di u 2021, chì hè sottu à a supervisione di a Direzzione Generale di l'Aviazione Civile (DGCA). U riassuntu di i regulamenti hè a siguenti:
• Hè ubligatoriu per l'individui è l'imprese per ottene l'appruvazioni da a DGCA per Import, Fabricazione, Cummerciu, Propiu o Operate drones.
• No Permission- No Take-off (NPNT) a pulitica hè stata aduttata per tutti i UAS eccettu per quelli in a categuria nano.
• Micro è chjuchi UAS ùn sò micca permessi di volà sopra à 60m è 120m, rispettivamente.
• Tutti i UAS, salvu categuria nano, deve esse furnitu cù luci strobe anti-collisione lampanti, capacità di logging di dati di volu, transponder radar di surviglianza secundaria, sistema di seguimentu in tempu reale è sistema di evità di collisione à 360 gradi, frà altri.
• Tutti i UAS cumpresi categuria nano, sò nicissarii à esse furnitu cù Global Navigation Satellite System, Vol autònuma
Sistema di Terminazione o Opzione di Ritornu à a Casa, capacità di geo-fencing è controller di volu, frà altri.
• UAS pruibitu di volà in locu strategicu è sensibile, cumpresi vicinu à l'aeroporti, l'aeroporti di difesa, i zoni di cunfini, l'instalazioni militari / l'instalazioni è i zoni destinati cum'è locu strategichi / installazioni vitali da u Ministeru di l'Affari Interni.