Impurtante! MCM hè ricunnisciutu daCCSè CGC,
CCS,
Per a sicurità di e persone è di a pruprietà, u guvernu di Malaysia stabilisce un schema di certificazione di produttu è mette a sorveglianza di l'apparecchi elettronici, l'infurmazioni è i materiali multimediali è di custruzzione. I prudutti cuntrullati ponu esse esportati in Malesia solu dopu avè ottenutu certificatu di certificazione di produttu è etichettatura.
SIRIM QAS, una filiale interamente di proprietà di l'Istitutu Malasianu di Norme di l'Industria, hè l'unica unità di certificazione designata di l'agenzii regulatori naziunali malesi (KDPNHEP, SKMM, etc.).
A certificazione di a batteria secondaria hè designata da KDPNHEP (Ministeru Malasianu di u Cummerciu Internu è di u Cunsumu) cum'è l'unica autorità di certificazione. Attualmente, i pruduttori, l'importatori è i cummercianti ponu dumandà a certificazione à SIRIM QAS è dumandà a prova è a certificazione di batterie secondarie sottu u modu di certificazione licenziata.
A batteria secondaria hè attualmente sottumessa à a certificazione voluntaria, ma sarà prestu in u scopu di a certificazione obligatoria. A data esatta obligatoria hè sottumessa à l'ora ufficiale di l'annunziu malese. SIRIM QAS hà digià cuminciatu à accettà e richieste di certificazione.
Certificazione di batteria secondaria Standard: MS IEC 62133:2017 o IEC 62133:2012
● Stabbilitatu un bonu scambiu tecnicu è u canali di scambiu d'infurmazioni cù SIRIM QAS chì hà assignatu un specialista per trattà cù i prughjetti MCM è e dumande solu è per sparte l'ultime precisamente infurmazione di questa zona.
● SIRIM QAS ricunnosce i dati di teste MCM in modu chì i campioni ponu esse testati in MCM invece di consegna in Malesia.
● Per furnisce un serviziu unicu per a certificazione malese di batterie, adattatori è telefunini.
Per risponde à i bisogni di certificazione diversificati di i prudutti di batterie di i clienti è rinfurzà a forza di appruvazioni di i prudutti, attraversu i sforzi incessanti di MCM, à a fine d'aprile, avemu ottenutu successivamente l'accreditazione di u laboratoriu di a Società di Classificazione Chine (CCS) è a Cina. U Centru di Certificazione Generale (CGC) hà cuntrattu l'autorizazione di u laboratoriu. MCM si concentra nantu à furnisce i clienti cù servizii di certificazione è teste di pre-produttu è allarga u scopu di capacità, è furnisce à i clienti una gamma più larga di servizii in u campu di l'almacenamiento d'energia.
China Classification Society CCS hè stata creata in 1956 è hà a sede in Pechino. Hè un membru pienu di l'Associazione Internaziunale di Società di Classificazione. Fornisce specificazioni tecniche è standard per navi, installazioni offshore è prudutti industriali cunnessi, è furnisce servizii di ispezione di classificazione. Hè dinò in cunfurmità cù e cunvenzioni internaziunali, e regule è e leggi è i regolamenti pertinenti di stati o regioni di bandiera autorizati per furnisce l'ispezione statutaria, l'ispezione di autentificazione, l'ispezione fiera, i servizii di certificazione è accreditazione. sistemi di gestione (BMS) (GD22-2019) per i navi puri alimentati da batterie, è batterie di piombo-acidu per l'illuminazione, a cumunicazione è l'iniziu di a nave (E-06(201909)), etc