L'ICAO intende dumandà un totaleSOCdi micca più di 30 per centu per u trasportu di batterie di lithium ion,
SOC,
TISI hè l'abbreviazione di Thai Industrial Standards Institute, affiliatu à u Dipartimentu di l'Industria Tailandese. TISI hè rispunsevule per a formulazione di e norme domestiche è di participà à a formulazione di standard internaziunali è a supervisione di i prudutti è di a prucedura di valutazione qualificata per assicurà a conformità è u ricunniscenza standard. TISI hè una urganizazione regulatoria autorizata da u guvernu per a certificazione obligatoria in Tailanda. Hè ancu rispunsevule per a furmazione è a gestione di i normi, l'appruvazioni di u laboratoriu, a furmazione di u persunale è a registrazione di i prudutti. Hè nutatu chì ùn ci hè micca un corpu di certificazione obbligatoria non governamentale in Tailanda.
Ci hè una certificazione voluntaria è obligatoria in Tailanda. I loghi TISI (vede Figure 1 è 2) sò permessi d'utilizà quandu i prudutti cumplenu i standard. Per i prudutti chì ùn sò micca stati standardizati, TISI implementa ancu a registrazione di u produttu cum'è un mezzu tempurale di certificazione.
A certificazione obbligatoria copre 107 categurie, 10 campi, cumprese: apparecchiature elettriche, accessori, attrezzature mediche, materiali di custruzzione, beni di cunsumu, veiculi, tubi PVC, cuntenituri di gas GPL è prudutti agriculi. I prudutti fora di questu scopu sò in u scopu di certificazione voluntaria. A batteria hè un pruduttu di certificazione obligatoriu in a certificazione TISI.
Standard applicatu:TIS 2217-2548 (2005)
Batterie applicate:Cellule è batterie secondarie (cuntenendu elettroliti alcalini o altri non acidi - requisiti di sicurezza per e cellule secondarie sigillate portatili, è per e batterie fatte da elli, per l'usu in applicazioni portatili)
Autorità di emissione di licenza:Istitutu di Norme Industriali Tailandese
● MCM coopera cù l'urganisazioni di audit di fabbrica, u laboratoriu è TISI direttamente, capaci di furnisce a megliu suluzione di certificazione per i clienti.
● MCM pussede 10 anni di sperienza abbundante in industria di batterie, capaci di furnisce un supportu tecnicu prufessiunale.
● MCM furnisce un serviziu di bundle one-stop per aiutà i clienti à entre in parechji mercati (micca solu Tailanda inclusa) cun successu cù una prucedura simplice.
In nuvembre 2021, u Gruppu di Merchandise Periculose di l'ICAO hà prupostu in a riunione: cunsiderà riducendu u risicu di trasportu di batterie di lithium, hè suggeritu di aghjunghje un limitu di 30% di SOC à e parti di l'istruzzioni di imballaggio PI967, PI966, PI974, PI910 è altre parti di batterie di lithium trasportate in cunfurmità cù UN 3481 è UN3171. Eccu i cambiamenti pruposti:
U 17 di dicembre di u 2021, l'Amministrazione Statale per a Regulazione di u Mercatu hà publicatu Beijing Xingda Zhilian Technology Co., LTD. Ricordu di alcune batterie di sostituzione di fosfatatu di ferru di litiu di a marca Hello.
In cunfurmità cù i requisiti di "disposizioni interim di gestione di ricurdà di i prudutti di u cunsumu", Beijing Xingda Zhilian Technology Co., LTD., Pigliò l'iniziativa di riportà à l'amministrazione statale di a supervisione di u mercatu è a gestione di u pianu di ricurdà, è da l'oghje. U ricordu di fosfatatu di ferru di litiu 60-5 fabbricatu da u 17 di ferraghju à u 28 di ferraghju 2021 implicarà u numeru à 5018.
U mutivu di sta ricurdamentu hè chì i cumpunenti nantu à a piastra di prutezzione di a bateria pò esse dannatu da u condensatore di u controller di a vittura mudificata di l'utilizatore, chì pò causà a surriscaldamentu di i cumpunenti. In i casi estremi, pò esse un risicu di salvezza di surriscaldamentu è di focu.