Requisitu EMC Globaleper i prudutti elettrici è elettronichi,
Requisitu EMC Globale,
A Circular 42/2016/TT-BTTTT stipulava chì e batterie installate in i telefoni cellulari, tablette è notebooks ùn sò micca permessi di esse esportati in Vietnam, salvu chì sò sottumessi à a certificazione DoC da u 1 d'ottobre di u 2016. DoC sarà ancu dumandatu à furnisce quandu si applica l'Approvazione di Tipu per i prudutti finali (telefoni mobili, tablette è notebooks).
MIC hà publicatu una nova Circular 04/2018/TT-BTTTT in May,2018 chì stipula chì micca più rapportu IEC 62133: 2012 emessu da un laboratoriu accreditatu d'oltremare hè accettatu in u 1 di lugliu di u 2018. Test locale hè necessariu mentre dumandate u certificatu ADoC.
QCVN101:2016/BTTTT (riferite à IEC 62133:2012)
U guvernu vietnamita hà publicatu un novu decretu N ° 74/2018 / ND-CP u 15 di maghju di u 2018 per stipulà chì dui tipi di prudutti impurtati in Vietnam sò sottumessi à l'applicazione PQIR (Registrazione di l'ispezione di qualità di u produttu) quandu sò impurtati in Vietnam.
Basatu nantu à sta lege, u Ministeru di l'Informazione è di a Comunicazione (MIC) di Vietnam hà publicatu u documentu ufficiale 2305/BTTTT-CVT l'1 di lugliu di u 2018, chì stipula chì i prudutti sottu u so cuntrollu (cumprese e batterie) devenu esse applicati per PQIR quandu sò impurtati. in Vietnam. SDoC deve esse presentatu per finisce u prucessu di sdoganamentu. A data ufficiale di l'entrata in vigore di stu regulamentu hè u 10 d'aostu di u 2018. PQIR hè applicabile à una sola importazione in Vietnam, vale à dì, ogni volta chì un importatore importa merchenzie, deve dumandà PQIR (inspezione batch) + SDoC.
Tuttavia, per l'importatori chì sò urgente à impurtà merchenzie senza SDOC, VNTA verificarà temporaneamente u PQIR è faciliterà u sdoganamentu. Ma l'importatori anu bisognu di mandà SDoC à VNTA per compie tuttu u prucessu di sdoganamentu in 15 ghjorni di travagliu dopu à u sdoganamentu. (VNTA ùn emette più l'ADOC precedente chì hè applicabile solu à i Produttori Locali Vietnam)
● Sharer di Ultime infurmazione
● Co-fundatore di u laboratoriu di prova di batterie Quacert
MCM diventa cusì l'unicu agentu di stu laboratoriu in Cina continentale, Hong Kong, Macao è Taiwan.
● One-stop Agency Service
MCM, una agenzia unica ideale, furnisce test, certificazione è serviziu di agenti per i clienti.
A cumpatibilità elettromagnetica (EMC) si riferisce à un statu di funziunamentu di l'equipaggiu o di un sistema chì travaglia in un ambiente elettromagneticu, in quale ùn emettenu micca interferenze elettromagnetiche intollerabili (EMI) à altri equipaghji, nè seranu affettati da EMI da altri equipaghji. EMC cuntene i seguenti dui aspetti:
L'equipaggiu o un sistema ùn generà EMI chì supera u limitu in u so ambiente di travagliu.
L'attrezzatura o un sistema hà certu anti-interferenza in l'ambiente elettromagneticu, è hà un certu margine.
Sempre più prudutti elettrici è elettronichi sò pruduciuti cù u sviluppu rapidu di a tecnulugia. Siccomu l'interferenza elettromagnetica interferiscenu cù l'altri equipaghji, è ancu causanu danni à u corpu umanu, parechji paesi anu regulatu reguli obligatorii in l'equipaggiu EMC. Quì sottu hè l'intruduzione per a regula EMC in UE, USA, Giappone, Corea di u Sud è Cina chì avete bisognu di cunfurmà:
I prudutti devenu esse conformi à u requisitu CE nantu à EMC è marcati cù u logu "CE" per indicà chì u pruduttu hè in cunfurmità cù In un Novu Approcciu à l'Armonizazione Tecnica è Norme. A direttiva per EMC hè 2014/30/UE. Sta direttiva copre tutti i prudutti elettrici è elettronichi. A direttiva copre parechji standard EMC di EMI è EMS. Quì sottu sò standard utilizati cumuni: