GB 4943.1(ITAV) interpretazione standard,
GB 4943.1,
TISI hè l'abbreviazione di Thai Industrial Standards Institute, affiliatu à u Dipartimentu di l'Industria Tailandese. TISI hè rispunsevule per a formulazione di e norme domestiche è di participà à a formulazione di standard internaziunali è a supervisione di i prudutti è di a prucedura di valutazione qualificata per assicurà a conformità è u ricunniscenza standard. TISI hè una urganizazione regulatoria autorizata da u guvernu per a certificazione obligatoria in Tailanda. Hè ancu rispunsevule per a furmazione è a gestione di i normi, l'appruvazioni di u laboratoriu, a furmazione di u persunale è a registrazione di i prudutti. Hè nutatu chì ùn ci hè micca un corpu di certificazione obbligatoria non governamentale in Tailanda.
Ci hè una certificazione voluntaria è obligatoria in Tailanda. I loghi TISI (vede Figure 1 è 2) sò permessi d'utilizà quandu i prudutti cumplenu i standard. Per i prudutti chì ùn sò micca stati standardizati, TISI implementa ancu a registrazione di u produttu cum'è un mezzu tempurale di certificazione.
A certificazione obbligatoria copre 107 categurie, 10 campi, cumprese: apparecchiature elettriche, accessori, attrezzature mediche, materiali di custruzzione, beni di cunsumu, veiculi, tubi PVC, cuntenituri di gas GPL è prudutti agriculi. I prudutti fora di questu scopu sò in u scopu di certificazione voluntaria. A batteria hè un pruduttu di certificazione obligatoriu in a certificazione TISI.
Standard applicatu:TIS 2217-2548 (2005)
Batterie applicate:Cellule è batterie secondarie (cuntenendu elettroliti alcalini o altri non acidi - requisiti di sicurezza per e cellule secondarie sigillate portatili, è per e batterie fatte da elli, per l'usu in applicazioni portatili)
Autorità di emissione di licenza:Istitutu di Norme Industriali Tailandese
● MCM coopera cù l'urganisazioni di audit di fabbrica, u laboratoriu è TISI direttamente, capaci di furnisce a megliu suluzione di certificazione per i clienti.
● MCM pussede 10 anni di sperienza abbundante in industria di batterie, capaci di furnisce un supportu tecnicu prufessiunale.
● MCM furnisce un serviziu di bundle one-stop per aiutà i clienti à entre in parechji mercati (micca solu Tailanda inclusa) cun successu cù una prucedura simplice.
U standard obligatoriu naziunale cinese GB 4943.1-2022, Audio / video, equipaghji di tecnulugia di l'infurmazione è di a cumunicazione Part 1: Requisiti di sicurezza, hè statu liberatu u 19 di lugliu. U standard si riferisce à u standard internaziunale IEC 62368-1: 2018, ci sò duie migliorie principali eccezziunale. : da una banda, u scopu di l'applicazione hè ancu allargatu, a nova versione di u standard integra i standard naziunali obligatorii originali GB 4943.1-2011 Information Technology Equipment Security Part 1: General Requirements è GB 8898-2011 Audio, Video and Similar Electronic Equipment Security Requirements, chì copre tutti i prudutti di l'equipaggiu audio, video, infurmazione è tecnulugia di cumunicazione; da l 'altra banda, ci sò tecnicu ottimisazione è aghjurnamentu. A nova versione di u standard suscita u cuncettu di l'ingegneria di sicurezza, prupone una classificazione energetica, è piglia in considerazione i seguenti sei tippi di fonti di periculu: ferita causata da l'electricità, u focu causatu da l'electricità, ferita causata da sustanzi dannosi, ferita causata da machina, bruciature termiche, radiazioni di sonu è luce, è mette in avanti i requisiti di sicurezza currispondenti è i metudi di prova.
U scopu di l'applicazione di dui standard hè diversu. U scopu di u novu standard naziunale GB 4943 cumminarà a versione precedente di GB 4943.1-2011 è GB 8898-2011, chì copre trè categurie d'equipaggiu, equipamentu audio è video, equipamentu di tecnulugia di l'informatica, equipamentu di tecnulugia di cumunicazione, chì spessu dicemu "prodotti elettronici". ".