Domande Frequenti è Risposte di uEURegulamentu di batterie,
EU,
U Ministeru di l'Elettronica è Tecnulugia di l'Informazione hè statu liberatuElectronics & Information Technology Goods-Requirement for Obligatory Registration Order I- Notificatu u 7thSettembre, 2012, è hè entrata in vigore u 3rdOttobre, 2013. Requisitu di l'Electronics & Information Technology Goods for Compulsory Registration, ciò chì hè di solitu chjamatu certificazione BIS, hè veramente chjamatu iscrizzione / certificazione CRS. Tutti i prudutti elettronici in u catalogu di prudutti di registrazione obbligatoria impurtati in l'India o venduti in u mercatu indianu devenu esse registrati in u Bureau of Indian Standards (BIS). In nuvembre 2014, 15 tipi di prudutti registrati obligatorii sò stati aghjuntu. Nuvelle categurie includenu: telefoni cellulari, batterie, power banks, power supplys, luci LED è terminali di vendita, etc.
Cella di sistema di nichel / batteria: IS 16046 (Part 1): 2018/ IEC62133-1: 2017
Cella / batteria di sistema di lithium: IS 16046 (Part 2): 2018 / IEC62133-2: 2017
Coin cell / batteria hè inclusa in CRS.
● Avemu statu focu annantu à a certificazione indiana per più di 5 anni è aiutau u cliente à ottene a prima lettera BIS di a batteria di u mondu. È avemu esperienze pratiche è accumulazione solida di risorse in u campu di certificazione BIS.
● Anziani ufficiali di u Bureau of Indian Standards (BIS) sò impiegati cum'è cunsultante di certificazione, per assicurà l'efficienza di u casu è caccià u risicu di annullamentu di u numeru di registrazione.
● Equipatu di forti cumpetenze cumpletu di risolve i prublemi in certificazione, integremu risorse indigene in India. MCM mantene una bona cumunicazione cù l'autorità BIS per furnisce à i clienti l'infurmazioni è i servizii di certificazione più avanzati, prufessiunali è più autorevoli.
● Servemu cumpagnie principali in diverse industrii è guadagnemu una bona reputazione in u campu, chì ci facenu assai fiducia è supportatu da i clienti.
MCM hà ricevutu un gran numaru di dumande nantu à uEURegolamentu di Batterie in l'ultimi mesi, è e seguenti sò alcune dumande chjave estratte da elli.
Chì sò i requisiti di u Novu Regolamentu UE di Batterie?
A: Prima di tuttu, ci vole à distingue u tipu di batterie, cum'è batterie portable chì menu di 5kg, batterie industriali, batterie EV, batterie LMT o batterie SLI. Dopu quì, pudemu truvà i requisiti currispundenti è a data ubligatoriu da u tavulu sottu.
Q: In cunfurmità cù u novu Regolamentu di Batterie di l'UE, hè ubligatoriu per a cellula, u modulu è a batteria per risponde à i requisiti regulatori? Se e batterie sò assemblate in l'equipaggiu è impurtate, senza saling per separatamente, in questu casu, i betteries anu da risponde à i requisiti regulatori?
A: Se e cellule o i moduli di batterie sò digià in circulazione in u mercatu è ùn saranu più incorporati o assemblati in pacchetti lager o batterie, seranu cunsiderate cum'è batterie chì vende in u marcatu, è cusì risponde à i requisiti cuncernati. In listessu modu, u regulamentu s'applicava à e batterie chì sò incorporati o aghjuntu à un pruduttu, o quelli specificamente cuncepiti per esse incorporati o aghjuntu à un pruduttu.
Q: Ci hè un standard di prova currispondente per u Novu Regolamentu di Batterie di l'UE?
A: U Novu Regolamentu di Batterie di l'UE entra in vigore in Aostu 2023, mentre chì a prima data effettiva di a clausula di prova hè Agostu 2024. Finu à avà, i normi currispondenti ùn sò micca stati publicati è sò in sviluppu in a UE.
Q: Ci hè un requisitu di rimovibilità citatu in u novu Regolamentu di Batterie di l'UE? Chì ghjè u significatu di "removability"?
A: Removability hè definitu cum'è una batteria chì pò esse sguassata da l'utilizatori finali cù un strumentu dispunibule in u cummerciu, chì pò riferite à l'arnesi elencati in l'appendice di EN 45554. Se un strumentu speciale hè necessariu per sguassà, allora u fabricatore hà bisognu. per furnisce l'uttellu spiciale, l'adesivu hot melt è ancu u solvente.
U requisitu di rimpiazzabilità deve ancu esse cumpletu, chì significa chì u pruduttu deve esse capace di assemblà una altra bateria cumpatibile dopu avè eliminatu a bateria originale, senza affettà a so funzione, prestazione o sicurezza.
Inoltre, per piacè nutate chì u requisitu di rimozione entrerà in vigore da u 18 di ferraghju 2027, è prima di questu, l'UE emetterà linee guida per surviglià è urge l'implementazione di sta clausola.
U regulamentu cunnessu hè EU 2023/1670 - Regolamentu Ecologicu per e batterie aduprate in u telefuninu è a tableta, chì menziona e clausole di esenzione per i requisiti di removability.
Q: Chì sò i requisiti per l'etichetta in quantu à u novu Regolamentu UE di Batterie?
A: In più di i seguenti requisiti di etichettatura, u logu CE hè ancu necessariu dopu avè cumpletu i requisiti di prova currispondenti.