Esportazione di batterie di lithium -Punti chjavedi i regolamenti doganali,
Punti chjave,
CTIA, l'abbreviazione di l'Associazione di Telecomunicazioni Cellulari è Internet, hè una urganizazione civica senza prufittu creata in u 1984 per u scopu di guarantiscia u benefiziu di l'operatori, i fabricatori è l'utilizatori. CTIA hè custituitu da tutti l'operatori è i fabricatori di i Stati Uniti da i servizii di radiu mobile, è ancu di servizii di dati è prudutti wireless. Supportatu da a FCC (Cumissione Federale di Comunicazioni) è u Cungressu, CTIA rializeghja una grande parte di e funzioni è e funzioni chì anu usatu per esse realizatu da u guvernu. In u 1991, CTIA hà creatu un sistema imparziale, indipendente è centralizatu di valutazione è certificazione di i prudutti per l'industria wireless. Sottu à u sistema, tutti i prudutti wireless in qualità di u cunsumadore anu da fà teste di rispettu è quelli chì rispettanu i normi pertinenti seranu cuncessi à utilizà a marcatura CTIA è chjappà i scaffali di i magazzini di u mercatu di cumunicazione nordamericanu.
CATL (CTIA Authorized Testing Laboratory) rapprisenta i laboratori accreditati da CTIA per teste è rivisioni. I rapporti di prova emessi da CATL seranu tutti appruvati da CTIA. Mentre chì altri rapporti di teste è risultati da non-CATL ùn saranu micca ricunnisciuti o ùn anu micca accessu à CTIA. CATL accreditatu da CTIA varieghja in industrie è certificazioni. Solu CATL chì hè qualificatu per a prova di rispettu di a batteria è l'ispezione hà accessu à a certificazione di a batteria per a conformità à IEEE1725.
a) Requisiti di Certificazione per a Conformità di u Sistema di Batteria à IEEE1725 - Applicabile à i Sistemi di Batteria cù una sola cellula o più celle cunnesse in parallelu;
b) Requisiti di Certificazione per a Conformità di u Sistema di Batteria à IEEE1625 - Applicabile à i Sistemi di Batteria cù più celle cunnesse in parallelu o in parallelu è in serie;
Cunsiglii caldi: Selezziunate sopra à i standard di certificazione currettamente per e batterie aduprate in i telefunini è l'urdinatori. Ùn aduprate micca IEE1725 per e batterie in i telefunini o IEEE1625 per e batterie in l'urdinatori.
●Tecnulugia dura:Dapoi u 2014, MCM hà assistitu à a cunferenza di u pacchettu di batterie tenuta da CTIA in i Stati Uniti ogni annu, è hè capaci di ottene l'ultime aghjurnamenti è capisce e novi tendenze di pulitica nantu à CTIA in una manera più pronta, precisa è attiva.
●Qualificazione:MCM hè CATL accreditatu da CTIA è hè qualificatu per eseguisce tutti i prucessi ligati à a certificazione cumpresi i testi, l'auditu di fabbrica è u caricamentu di rapporti.
E batterie di lithium sò classificate cum'è merchenzie periculose?
Iè, e batterie di lithium sò classificate cum'è merchenzie periculose.
Sicondu i regulamenti internaziunali, cum'è e Raccomandazioni per u Trasportu di Merchandise Periculi (TDG), u Codice Marittimu Internaziunale di Merchandise Periculi (Codice IMDG), è l'Istruzzioni Tecniche per u Trasportu Sicuru di Merchandise Periculi per Aereu publicate da l'Organizazione di l'Aviazione Civile Internaziunale ( ICAO), e batterie di lithium rientranu in a Classe 9: Diversi sustanzi è articuli periculosi, cumprese sustanzi periculosi per l'ambiente.
Ci sò 3 categurie maiò di batterie di lithium cù 5 numeri di l'ONU classificate basatu nantu à i principii operativi è i metudi di trasportu:
Batterie di lithium standalone: ponu esse divisu in più in batterie di lithium metal è batterie lithium-ion, currispundenu à i numeri UN UN3090 è UN3480, rispettivamente.
Batterie di lithium installate in l'equipaggiu: In modu simile, sò categurizzati in batterie di lithium-metallu è batterie di lithium-ion, currispundenu à i numeri UN UN3091 è UN3481, rispettivamente.
Vehiculi alimentati da batterie di lithium o apparati autopropulsati: Esempii include vitture elettriche, biciclette elettriche, scooters elettrici, sedie a rotelle elettriche, ecc., currispondenti à u numeru UN3171.
E batterie di litiu necessitanu imballaggi di merchenzie periculose?
Sicondu i regulamenti TDG, e batterie di litiu chì necessitanu imballaggi di merchenzie periculose includenu:
Batterie di lithium metal o batterie di lithium alliate cù un cuntenutu di lithium più grande di 1 g.
Pacchetti di batterie di lithium metal o alliage di lithium cun cuntenutu tutale di lithium più di 2 g.
Batterie di lithium-ion cù una capacità nominale di più di 20 Wh, è batterie di lithium-ion cù una capacità nominale di più di 100 Wh.
Hè impurtante di nutà chì e batterie di lithium esentate da l'imballaggio di merchenzie periculose anu sempre bisognu di indicà a classificazione di watt-ora nantu à l'imballu esternu. Inoltre, anu da affissà i marcati di batterie di lithium conformi, chì includenu un bordu rossu trattuatu è un simbulu neru chì indica u risicu di focu per i pacchetti di batterie è e cellule.
Chì sò i requisiti di prova prima di a spedizione di batterie di lithium?
Prima di a spedizione di batterie di lithium cù i numeri UN UN3480, UN3481, UN3090 è UN3091, anu da esse sottumessi à una seria di teste cum'è a Subsezione 38.3 di a Parte III di e Raccomandazioni di e Nazioni Unite nantu à u Trasportu di Merchenzie Periculi - Manuale di Teste è Criterii . I testi includenu: simulazione di l'altitudine, prova di ciclismu termale (temperature alte è bassu), vibrazione, scossa, cortu circuitu esternu à 55 ℃, impattu, schiacciamentu, sovraccarico è scarica forzata. Queste teste sò realizate per assicurà u trasportu sicuru di e batterie di lithium.