Certificazione Europea CE,
Certificazione Ce,
CTIA, l'abbreviazione di l'Associazione di Telecomunicazioni Cellulari è Internet, hè una urganizazione civica senza prufittu creata in u 1984 per u scopu di guarantiscia u benefiziu di l'operatori, i fabricatori è l'utilizatori. CTIA hè custituitu da tutti l'operatori è i fabricatori di i Stati Uniti da i servizii di radiu mobile, è ancu di servizii di dati è prudutti wireless. Supportatu da a FCC (Cumissione Federale di Comunicazioni) è u Cungressu, CTIA rializeghja una grande parte di e funzioni è e funzioni chì anu usatu per esse realizatu da u guvernu. In u 1991, CTIA hà creatu un sistema imparziale, indipendente è centralizatu di valutazione è certificazione di i prudutti per l'industria wireless. Sottu à u sistema, tutti i prudutti wireless in qualità di u cunsumadore anu da fà teste di rispettu è quelli chì rispettanu i normi pertinenti seranu cuncessi à utilizà a marcatura CTIA è chjappà i scaffali di i magazzini di u mercatu di cumunicazione nordamericanu.
CATL (CTIA Authorized Testing Laboratory) rapprisenta i laboratori accreditati da CTIA per teste è rivisioni. I rapporti di prova emessi da CATL seranu tutti appruvati da CTIA. Mentre chì altri rapporti di teste è risultati da non-CATL ùn saranu micca ricunnisciuti o ùn anu micca accessu à CTIA. CATL accreditatu da CTIA varieghja in industrie è certificazioni. Solu CATL chì hè qualificatu per a prova di rispettu di a batteria è l'ispezione hà accessu à a certificazione di a batteria per a conformità à IEEE1725.
a) Requisiti di Certificazione per a Conformità di u Sistema di Batteria à IEEE1725 - Applicabile à i Sistemi di Batteria cù una sola cellula o più celle cunnesse in parallelu;
b) Requisiti di Certificazione per a Conformità di u Sistema di Batteria à IEEE1625 - Applicabile à i Sistemi di Batteria cù più celle cunnesse in parallelu o in parallelu è in serie;
Cunsiglii caldi: Selezziunate sopra à i standard di certificazione currettamente per e batterie aduprate in i telefunini è l'urdinatori. Ùn aduprate micca IEE1725 per e batterie in i telefunini o IEEE1625 per e batterie in l'urdinatori.
●Tecnulugia dura:Dapoi u 2014, MCM hà assistitu à a cunferenza di u pacchettu di batterie tenuta da CTIA in i Stati Uniti ogni annu, è hè capaci di ottene l'ultime aghjurnamenti è capisce e novi tendenze di pulitica nantu à CTIA in una manera più pronta, precisa è attiva.
●Qualificazione:MCM hè CATL accreditatu da CTIA è hè qualificatu per eseguisce tutti i prucessi ligati à a certificazione cumpresi i testi, l'auditu di fabbrica è u caricamentu di rapporti.
U marcatu CE hè u "passaportu" per i prudutti chì entranu in u mercatu di i paesi di l'UE è di i paesi di l'associazione di liberu cummerciu di l'UE. Ogni pruduttu regulatu (copertu da a nova direttiva di metudu), sia pruduciutu fora di l'UE o in i Stati membri di l'UE, deve risponde à i requisiti di a direttiva è i normi di coordinazione pertinenti è esse appiicati cù a marca CE prima di esse messi in u mercatu di l'UE per a libera circulazione. . Questu hè un requisitu ubligatoriu di i prudutti pertinenti presentati da a lege di l'UE, chì furnisce un standard tecnicu minimu uniforme per i prudutti di ogni paese per u cummerciu in u mercatu europeu è simplificà e prucedure cummerciale.
A direttiva hè un documentu legislativu preparatu da u Cunsigliu di a Cumunità Europea è a Cummissione di a Cumunità Europea in cunfurmità cù u mandatu di u Trattatu di a Cumunità Europea. A batteria hè applicabile à e seguenti direttive: 2006/66/EC & 2013/56/EU: direttiva di batterie; L'annullamentu di a marcatura di a spazzatura deve esse conformi à sta direttiva; 2014/30/EU: direttiva di compatibilità elettromagnetica (direttiva EMC), direttiva di marcatura CE; 2011/65/UE: direttiva ROHS, direttiva di marcatura CE.