UE: cambiamenti standard harmonizati sottu uMacchinari CEDirettiva,
Macchinari CE,
IECEE CB hè u primu veru sistema internaziunale per u ricunniscenza mutuale di i rapporti di teste di sicurezza di l'equipaggiu elettricu. NCB (Organismu Naziunale di Certificazione) ghjunghje à un accordu multilaterale, chì permette à i pruduttori di ottene una certificazione naziunale da altri paesi membri in u schema CB nantu à a basa di trasferimentu di unu di i certificati NCB.
U certificatu CB hè un documentu formale di schema CB emessu da u BCN autorizatu, chì hè di informà à l'altri BCN chì i campioni di prudutti testati sò conformi à i requisiti standard attuali.
Cum'è un tipu di rapportu standardizatu, u rapportu CB elenca i requisiti pertinenti da u standard IEC articulu per articulu. U rapportu CB ùn solu furnisce risultati di tutte e teste, misurazioni, verificazioni, ispezioni è valutazioni richiesti cù chiarezza è senza ambiguità, ma ancu include foto, schema di circuitu, stampe è descrizzione di u produttu. Sicondu a regula di u schema CB, u rapportu CB ùn entrerà in vigore finu à ch'ellu si prisenta cun certificatu CB inseme.
Cù certificatu CB è rapportu di prova CB, i vostri prudutti ponu esse esportati direttamente in certi paesi.
U certificatu CB pò esse direttamente cunvertitu in u certificatu di i so paesi membri, furnindu u certificatu CB, u rapportu di prova è u rapportu di prova di differenza (quandu applicabile) senza ripetizione di a prova, chì pò accurtà u tempu di certificazione.
A prova di certificazione CB cunsidereghja l'usu raghjone di u pruduttu è a sicurezza prevedibile quandu hè misu. U pruduttu certificatu prova a satisfaczione di i requisiti di sicurezza.
● Qualificazione:MCM hè u primu CBTL autorizatu di qualificazione standard IEC 62133 da TUV RH in Cina continentale.
● Certificazione è capacità di prova:MCM hè trà u primu patch di teste è certificazioni di terze parti per u standard IEC62133, è hà finitu più di 7000 test di batterie IEC62133 è rapporti CB per i clienti globali.
● Supportu tecnicu:MCM pussede più di 15 ingegneri tecnichi specializati in teste cum'è a norma IEC 62133. MCM furnisce à i clienti un tipu di supportu tecnicu cumpletu, precisu, in ciclu chjusu è servizii d'infurmazione di punta.
EN 15194: 2017 + A1: 2023 hè una bicicletta assistita elettricamente - standard di bicicletta EPAC. A so versione più vechja, EN 15194: 2017, hè stata cuncessa una restrizione per a Direttiva Macchine per a mancanza di designu di sicurezza per temperature estreme, incendi è risichi di esplosione, è ancu u disignu per u risicu causatu da vibrazioni. In a nova revisione, EN 15194 rafforza u disignu di sicurezza, cumprese i requisiti per e batterie di bicicletta: da a scelta precedente di EN 62133 o EN 50604-1 à solu EN 50604-1 hè permessa. Significa ancu chì e batterie di e-bike impurtate in l'UE in u futuru anu bisognu di risponde à i requisiti di EN 50604-1 in u futuru, è u rapportu di EN 62133 ùn serà più ricunnisciutu.
L'antica versione di EN 15194: 2017 serà ritirata da u standard armonizzatu u 15 di maghju di u 2026.
Inoltre, i seguenti standard necessitanu l'attenzione:
U novu standard EN ISO 13849-1: 2023 (Sicurezza di Macchine - Cumpunenti di i sistemi di cuntrollu di sicurezza - Parte 1: Principii generali di cuncepimentu) hè statu aghjuntu, mentre chì a vechja versione di EN ISO 13849-1: 2015 serà ritirata. da u standard armunizatu u 15 di maghju,
U novu standard EN ISO 3691-4: 2023 (Camion industriali - Requisiti di sicurezza è certificazione - Parte 4: Camion industriali senza conducente è i so sistemi) hè aghjuntu di novu.
U novu standard EN 16307 - 5: 2023 (Camion industriali - Requisiti di sicurezza è certificazione - Parte 5: Requisiti supplementari per i camioni guidati da pedoni) hè statu aghjuntu.
U novu standard EN IEC 60335-2-119: 2024 (Apparecchi elettrici domestici è simili - Sicurezza - Parte 2-119: Requisiti particulari per l'apparecchi di imballaggio in vacuum per l'usu cummerciale) hè statu aghjuntu.