U "RAPPRESENTANTE AUTORIZZatu" di l'UE OBBLIGATORIU PRONTU,
PSE,
PSE (Product Safety of Electrical Appliance & Material) hè un sistema di certificazione obligatoriu in Giappone. Hè ancu chjamatu "Ispezione di Conformità" chì hè un sistema di accessu à u mercatu obligatoriu per l'apparecchi elettrici. A certificazione PSE hè cumposta di duie parti: EMC è a sicurezza di u produttu è hè ancu una regulazione impurtante di a lege di sicurezza di u Giappone per l'apparecchi elettrici.
Interpretazione per l'Ordinanza METI per i Requisiti Tecnici (H25.07.01), Appendice 9, Batterie secondarie di ioni di litio
● Impianti qualificati: MCM hè dotatu di strutture qualificate chì ponu esse à l'inseme di tutti i normi di teste PSE è cunducenu testi cumpresi un curtcircuitu internu forzatu, etc. Ci permette di furnisce diversi rapporti di prova persunalizati in u formatu di JET, TUVRH, è MCM etc. .
● Supportu tecnicu: MCM hà una squadra prufessiunale di 11 ingegneri tecnichi spicializati in norme è regulamenti di prova PSE, è hè capaci di offre à i clienti l'ultime rigulamenti PSE è nutizie in una manera precisa, cumpleta è pronta.
● Serviziu diversificatu: MCM pò emette rapporti in inglese o giapponese per risponde à i bisogni di i clienti. Finu a ora, MCM hà cumpletu più di 5000 prughjetti PSE per i clienti in totale.
U regulamentu di sicurezza di i prudutti di l'UE UE 2019/1020 entrerà in vigore u 16 di lugliu di u 2021. U regulamentu esige chì i prudutti (vale à dì i prudutti certificati CE) chì sò applicabili à i regulamenti o direttive in u Capitulu 2 Articulu 4-5 deve avè un autorizatu. rappresentante situatu in l'UE (eccettu u Regnu Unitu), è l'infurmazione di cuntattu pò esse incollata nantu à u pruduttu, l'imballu o i ducumenti chì l'accumpagnanu.
Direttive relative à e batterie o l'equipaggiu elettronicu elencu in l'articulu 4-5 sò -2011/65/EU Restriction of Hazardous Substances in Electrical and Electronic Equipment, 2014/30/EU EMC; 2014/35/EU LVD Low Voltage Directive, 2014/53/EU Radio Equipment Directive.
Se i prudutti chì vendite portanu a marca CE è sò fabbricati fora di l'UE, prima di u 16 di lugliu di u 2021, assicuratevi chì tali prudutti anu l'infurmazioni di rapprisentanti autorizati situati in Europa (eccettu u Regnu Unitu). I prudutti senza infurmazione di rappresentante autorizatu seranu cunsiderati illegali.