U "RAPPRESENTANTE AUTORIZZAT" UE OBBLIGATORIU PRONTU

Descrizione breve:


Istruzzioni di prughjettu

U "RAPPRESENTANTE AUTORIZZatu" di l'UE OBBLIGATORIU PRONTU,
SIRIM,

SIRIMCertificazione

Per a sicurità di e persone è di a pruprietà, u guvernu di Malaysia stabilisce un schema di certificazione di produttu è mette a sorveglianza di l'apparecchi elettronici, l'infurmazioni è i materiali multimediali è di custruzzione.I prudutti cuntrullati ponu esse esportati in Malesia solu dopu avè ottenutu certificatu di certificazione di produttu è etichettatura.

▍SIRIM QAS

SIRIM QAS, una filiale interamente di proprietà di l'Istitutu Malasianu di Norme di l'Industria, hè l'unica unità di certificazione designata di l'agenzii regulatori naziunali malesi (KDPNHEP, SKMM, etc.).

A certificazione di a batteria secondaria hè designata da KDPNHEP (Ministeru Malasianu di u Cummerciu Internu è di u Cunsumu) cum'è l'unica autorità di certificazione.Attualmente, i pruduttori, l'importatori è i cummercianti ponu dumandà a certificazione à SIRIM QAS è dumandà a prova è a certificazione di batterie secondarie sottu u modu di certificazione licenziata.

▍Certificazione SIRIM - Batteria Secundaria

A batteria secondaria hè attualmente sottumessa à a certificazione voluntaria, ma sarà prestu in u scopu di a certificazione obligatoria.A data esatta obligatoria hè sottumessa à l'ora ufficiale di l'annunziu malese.SIRIM QAS hà digià cuminciatu à accettà e richieste di certificazione.

Certificazione di batteria secondaria Standard: MS IEC 62133:2017 o IEC 62133:2012

▍Perchè MCM?

● Stabbilitatu un bonu scambiu tecnicu è u canali di scambiu d'infurmazioni cù SIRIM QAS chì hà assignatu un specialista per trattà cù i prughjetti MCM è e dumande solu è per sparte l'ultime precisamente infurmazione di questa zona.

● SIRIM QAS ricunnosce i dati di teste MCM in modu chì i campioni ponu esse testati in MCM invece di consegna in Malesia.

● Per furnisce un serviziu unicu per a certificazione malasia di batterie, adattatori è telefunini.

U regulamentu di sicurezza di i prudutti di l'UE UE 2019/1020 entrerà in vigore u 16 di lugliu di u 2021. U regulamentu esige chì i prudutti (vale à dì i prudutti certificati CE) chì sò applicabili à i regulamenti o direttive in u Capitulu 2 Articulu 4-5 deve avè un autorizatu. rappresentante situatu in l'UE (eccettu u Regnu Unitu), è l'infurmazione di cuntattu pò esse incollata nantu à u pruduttu, l'imballu o i ducumenti chì l'accumpagnanu.Direttive relative à e batterie o l'equipaggiu elettronicu elencu in l'Articulu 4-5 sò -2011/65/EU Restriction of Hazardous
Sustanze in Apparecchiature Elettriche è Elettroniche, 2014/30/EU EMC;2014/35/EU LVD Low Voltage Directive, 2014/53/EU Radio Equipment Directive.Se i prudutti chì vendite portanu a marca CE è sò fabbricati fora di l'UE, prima di u 16 di lugliu di u 2021, assicuratevi chì tali prudutti anu l'infurmazioni di rappresentanti autorizati situati in Europa (eccettu u Regnu Unitu).I prudutti senza infurmazione di rappresentante autorizatu seranu cunsiderati illegali.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi