Differenzi trà IEC62133-2: 2017 èKC62133-2 : 2020,
KC,
A Dichjarazione di Conformità GOST-R hè un documentu di dichjarazione per dimustrà chì e merchenzie sò rispettate i reguli di sicurità russi. Quandu a Legge di u Pruduttu è u Serviziu di Certificazione hè stata emessa da a Federazione Russa in u 1995, u sistema di certificazione obligatoriu di i prudutti hè entrata in vigore in Russia. Esige chì tutti i prudutti venduti in u mercatu russu sò stampati cù a marca di certificazione obligatoria GOST.
Cum'è unu di i metudi di certificazione di conformità obbligatoria, a Dichiarazione di Conformità Gost-R basa nantu à rapporti di ispezione o certificazione di sistema di gestione di qualità. Inoltre, a Dichjarazione di Conformità hà a caratteristica chì pò esse emessa solu à una entità giuridica russa, chì significa chì u candidatu (titularu) di u certificatu pò esse solu una sucietà russa ufficialmente registrata o una sede straniera registrata in Russia.
1. SinglèSancaCcertificatu
U certificatu di spedizione unicu hè applicabile solu à u batch specificu, u pruduttu specificu stipulatu in un cuntrattu. L'infurmazione specifica hè strettamente sottu à u cuntrollu, cum'è u nome di l'articulu, a quantità, a specificazione, u cuntrattu è u cliente russu.
2. Certificate cù validità diun annu
Una volta chì un pruduttu riceve u certificatu, i pruduttori ponu esportà i prudutti in Russia in 1 annu senza limiti di tempi di spedizione è quantità à un cliente specificu.
3. Ccertificatu cù validità ditrè/cinqui anni
Una volta chì un pruduttu riceve u certificatu, i pruduttori ponu esportà i prudutti in Russia in 3 o 5 anni senza limiti di tempi di spedizione è quantità à un cliente specificu.
●MCM pussede un gruppu di ingegneri per studià l'ultimi rigulamenti russi, assicurendu chì l'ultime nutizie di certificazione GOST-R ponu esse sparte in modu precisu è puntuale cù i clienti.
●MCM custruisce una stretta cooperazione cù l'urganizazione di certificazione lucale più antica, chì furnisce un serviziu di certificazione stabile è efficace per i clienti.
SeconduTheCriterium Comuni pertinenti è Reguli di Regolamenti Tecnici per Kazakistan, Bielorussia è Federazione Russachì hè un accordu firmatu da Russia, Bielorussia è Kazakhstan u 18 d'ottobre 2010, u Cumitatu di l'Unione Doganale dedicà à furmulà standard uniformi è esigenza per assicurà a sicurità di u produttu. Una certificazione hè applicabile per trè paesi, chì forma a certificazione Russia-Bielorussia-Kazakhstan CU-TR cù una marca uniforme EAC. A regulazione hè entrata in vigore gradualmente da u 15 di ferraghjuth2013. In ghjennaghju 2015, Armenia è Kirghizistan s'uniscenu à l'Unione Doganale.
U certificatu di spedizione unicu hè applicabile solu à u batch specificu, u pruduttu specificu stipulatu in un cuntrattu. L'infurmazione specifica hè strettamente sottu à u cuntrollu, cum'è u nome di l'articulu, a quantità, u cuntrattu di specificazione è u cliente russu. Quandu dumandate u certificatu, ùn sò micca dumandati campioni per offre, ma i documenti è l'infurmazioni sò richiesti.
Una volta chì un pruduttu riceve u certificatu, i pruduttori ponu esportà i prudutti in Russia in 1 annu senza limiti di tempi è quantità di spedizione.
Una volta chì un pruduttu riceve u certificatu, i pruduttori ponu esportà i prudutti in Russia in 3 anni senza limiti di tempi è quantità di spedizione.
Una volta chì un pruduttu riceve u certificatu, i pruduttori ponu esportà i prudutti in Russia in 5 anni senza limiti di tempi è quantità di spedizione.
●MCM pussede un gruppu pf ingegneri prufessiunali à studià custumi unione ùltima rigulamenti di certificazione, è à furnisce i prughjetti vicinu serviziu di seguita-up, assicurendu i prudutti di i clienti entre in a regione liscia è successu.
●U risorsi abbundanti accumulate à traversu l'industria di batterie permette à MCM di furnisce un serviziu efficiente è più prezzu per u cliente.
●MCM crea una stretta cooperazione cù l'urganisazioni pertinenti lucali, assicurendu chì l'ultime informazioni di certificazione CU-TR sò sparte in modu precisu è puntuale cù i clienti.
Aggiuntu testu in grassu.
b) Test
A prova deve esse realizata in un ambiente
temperatura di 20 °C ± 5 °C. Ogni prova
a batteria deve esse scaricata à una constante
corrente di 0,2 It A, per una scarica finale
tensione specificata da u fabricatore.
E batterie di campionu sò allora caricate à
una corrente constante di 2,0 It A, utilizendu a
tensione di alimentazione chì hè:
• 1,4 volte a tensione di carica di u limitu superiore
presentatu in a Tabella A.1 (ma micca di più
6,0 V) per batterie monocellule/blocchi di celle o
• 1,2 volte a tensione di carica di u limitu superiore
prisentatu in Table A.1 per cellula per a serie
batterie multi-cell cunnessu, è
• abbastanza per mantene una corrente di 2,0 It A
per tutta a durata di a prova o finu à
a tensione di alimentazione hè ghjunta.
• Tuttavia, in casu di a tensione di carica
specificatu da u fabricatore hè più altu
chè a tensione di prova di overcharge, u
tensione massima di carica specificata
da u fabricatore deve esse applicatu cù
2.0 ITA,
(per esempiu, banca di energia di carica rapida, etc.)
Cumentu
Questa mudificazione hè una differenza naziunale in Corea. u nostru KTR hà da dichjarà cù u