Spiegazione Detailed of Newest IEC Standard Resolutions

Descrizione breve:


Istruzzioni di prughjettu

Spiegazione dettagliata di u più novuRisoluzioni Standard IEC,
Risoluzioni Standard IEC,

▍Cosa hè a Certificazione PSE?

PSE (Product Safety of Electrical Appliance & Material) hè un sistema di certificazione obligatoriu in Giappone. Hè ancu chjamatu "Ispezione di Conformità" chì hè un sistema di accessu à u mercatu obligatoriu per l'apparecchi elettrici. A certificazione PSE hè cumposta di duie parti: EMC è a sicurezza di u produttu è hè ancu una regulazione impurtante di a lege di sicurezza di u Giappone per l'apparecchi elettrici.

▍Certificazione Standard per e batterie di lithium

Interpretazione per l'Ordinanza METI per i Requisiti Tecnici (H25.07.01), Appendice 9, Batterie secondarie di ioni di litio

▍Perchè MCM?

● Impianti qualificati: MCM hè dotatu di strutture qualificate chì ponu esse à l'inseme di tutti i normi di teste PSE è cunducenu testi cumpresi un curtcircuitu internu forzatu, etc. Ci permette di furnisce diversi rapporti di prova persunalizati in u formatu di JET, TUVRH, è MCM etc. .

● Supportu tecnicu: MCM hà una squadra prufessiunale di 11 ingegneri tecnichi spicializati in norme è regulamenti di prova PSE, è hè capaci di offre à i clienti l'ultime rigulamenti PSE è nutizie in una manera precisa, cumpleta è pronta.

● Serviziu diversificatu: MCM pò emette rapporti in inglese o giapponese per risponde à i bisogni di i clienti. Finu a ora, MCM hà cumpletu più di 5000 prughjetti PSE per i clienti in totale.

Recentemente, a Cummissione Elettrotecnica Internaziunale EE hà appruvatu, liberatu è annullatu parechje risoluzioni CTL nantu à e batterie, chì implica principarmenti u standard di certificazione di batterie portatili IEC 62133-2, standard di certificatu di batteria di almacenamento d'energia IEC 62619 è IEC 63056. U seguente hè u cuntenutu specificu di a risoluzione:
IEC 62133: 2017,IEC 62133:2017 + AMD1: 2021:annullà u requisitu di tensione limite di a batteria 60Vdc. In dicembre 2022, CTL hà emessu una risoluzione chì a tensione di i prudutti di u pacchettu di batterie ùn pò esse più di 60Vdc. Ùn ci hè micca una dichjarazione chjara nantu à u limitu di tensione in IEC 62133-2, ma si riferisce à u standard IEC 61960-3.
U mutivu perchè sta risuluzione hè stata annullata da CTL hè chì "u limitu di tensione superiore di 60Vdc limitarà certi prudutti di l'industria da sottumette à sta prova standard, cum'è l'arnesi, etc.". In listessu modu, in a risuluzione interim emessa in dicembre di l'annu passatu, hè statu prupostu chì quandu si carica à u metudu di l'articulu 7.1.2 (esigene una carica à i limiti di temperatura di carica superiore è inferiore), ancu s'ellu in l'Appendice A.4 di u standard si dice. chì quandu a temperatura di carica superiore / bassa ùn hè micca 10 ℃ / 45 ℃, a temperatura di carica superiore prevista deve esse + 5 ℃ è a temperatura di carica più bassa deve esse -5 ℃. Tuttavia, durante a prova attuale, l'operazione +/-5 °C pò esse omessa è a carica pò esse realizata secondu a temperatura di carica normale di u limite superiore / inferjuri.
Questa risoluzione hè stata passata in a riunione plenaria di u CTL di questu annu.
Avà a maiò parte di i pruduttori di batterie compranu BMS da i terzi, chì pò esse risultatu in u fabricatore di batterie chì ùn pò micca capisce u disignu detallatu di BMS. Quandu l'agente di prova conduce una valutazione di sicurezza funzionale attraversu l'Annex H di IEC 60730-1, u fabricatore ùn pò micca furnisce u codice fonte di u BMS.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi