CSPC invita i pruduttori di veiculi leggeri à cunfurmà cù i Norme di Sicurezza perProdotti alimentati da batterie,
Prodotti alimentati da batterie,
Per a sicurità di e persone è di a pruprietà, u guvernu di Malaysia stabilisce un schema di certificazione di produttu è mette a sorveglianza di l'apparecchi elettronici, l'infurmazioni è i materiali multimediali è di custruzzione. I prudutti cuntrullati ponu esse esportati in Malesia solu dopu avè ottenutu certificatu di certificazione di produttu è etichettatura.
SIRIM QAS, una filiale interamente di proprietà di l'Istitutu Malasianu di Norme di l'Industria, hè l'unica unità di certificazione designata di l'agenzii regulatori naziunali malesi (KDPNHEP, SKMM, etc.).
A certificazione di a batteria secondaria hè designata da KDPNHEP (Ministeru Malasianu di u Cummerciu Internu è di u Cunsumu) cum'è l'unica autorità di certificazione. Attualmente, i pruduttori, l'importatori è i cummercianti ponu dumandà a certificazione à SIRIM QAS è dumandà a prova è a certificazione di batterie secondarie sottu u modu di certificazione licenziata.
A batteria secondaria hè attualmente sottumessa à a certificazione voluntaria, ma sarà prestu in u scopu di a certificazione obligatoria. A data esatta obligatoria hè sottumessa à l'ora ufficiale di l'annunziu malese. SIRIM QAS hà digià cuminciatu à accettà e richieste di certificazione.
Certificazione di batteria secondaria Standard: MS IEC 62133:2017 o IEC 62133:2012
● Stabbilitatu un bonu scambiu tecnicu è u canali di scambiu d'infurmazioni cù SIRIM QAS chì hà assignatu un specialista per trattà cù i prughjetti MCM è e dumande solu è per sparte l'ultime precisamente infurmazione di questa zona.
● SIRIM QAS ricunnosce i dati di teste MCM in modu chì i campioni ponu esse testati in MCM invece di consegna in Malesia.
● Per furnisce un serviziu unicu per a certificazione malese di batterie, adattatori è telefunini.
U 20 di dicembre, u Cumitatu Americanu di Sicurezza di i Prudutti di u Consumatore (CPSC) hà publicatu un articulu in u so situ web chì chjamava i pruduttori di scooters elettrici, scooters equilibrati, biciclette elettriche è monocicli elettrici per audità i so prudutti per assicurà chì rispondenu à i normi di sicurezza voluntarii stabiliti, o puderanu. CPSC hà mandatu lettere di dichjarazione à più di 2,000 fabricatori è importatori chì dichjaranu chì u fallimentu di cunfurmà cù i normi di sicurezza UL applicabili (ANSI/CAN/UL 2272 - Standard per Sistemi Elettrici di Veiculi Elettrici Personali, è ANSI/CAN/UL 2849 - Standard per a Sicurezza di i Sistemi Elettrichi di e Biciclette Elettriche, è i so standard di riferimentu) ponu esse un risicu di focu, ferite gravi o morte per i cunsumatori; è chì u rispettu di u produttu cù i normi UL pertinenti pò riduce significativamente u risicu di ferite o morte causata da u focu in i dispositi di micro-mobilità. Da u 1 di ghjennaghju di u 2021 à u 28 di nuvembre di u 2022, u CPSC hà ricevutu rapporti di almenu 208 incendi di minivan o incidenti di surriscaldamentu. da 39 stati, risultatu in almenu 19 morti. U standard di sicurità UL hè statu sviluppatu per riduce u risicu di incendi periculosi in i prudutti mobili in miniatura alimentati da batterie. A lettera invita ancu i pruduttori à dimustrà a conformità à u standard per mezu di a certificazione da un laboratoriu di teste accreditatu.