I rigulamenti di sicurezza di a pila di buttone è di e batterie di muniti di CPSC seranu infurzati stu mese

Breve descrizzione:


Istruzzioni di prughjettu

Reguli di sicurezza di pile à bottone è batterie di monete di CPSCper esse infurzatu stu mese,
Reguli di sicurezza di pile à bottone è batterie di monete di CPSC,

▍Cosa hè a CERTIFICAZIONE CTIA?

CTIA, l'abbreviazione di l'Associazione di Telecomunicazioni Cellulari è Internet, hè una urganizazione civica senza prufittu creata in u 1984 per u scopu di guarantiscia u benefiziu di l'operatori, i fabricatori è l'utilizatori. CTIA hè custituitu da tutti l'operatori è i fabricatori di i Stati Uniti da i servizii di radiu mobile, è ancu di servizii di dati è prudutti wireless. Supportatu da a FCC (Cumissione Federale di Comunicazioni) è u Cungressu, CTIA rializeghja una grande parte di e funzioni è e funzioni chì anu usatu per esse realizatu da u guvernu. In u 1991, CTIA hà creatu un sistema imparziale, indipendente è centralizatu di valutazione è certificazione di i prudutti per l'industria wireless. Sottu à u sistema, tutti i prudutti wireless in qualità di u cunsumadore anu da fà teste di rispettu è quelli chì rispettanu i normi pertinenti seranu cuncessi à utilizà a marcatura CTIA è chjappà i scaffali di i magazzini di u mercatu di cumunicazione nordamericanu.

CATL (CTIA Authorized Testing Laboratory) rapprisenta i laboratori accreditati da CTIA per teste è rivisioni. I rapporti di prova emessi da CATL seranu tutti appruvati da CTIA. Mentre chì altri rapporti di teste è risultati da non-CATL ùn saranu micca ricunnisciuti o ùn anu micca accessu à CTIA. CATL accreditatu da CTIA varieghja in industrie è certificazioni. Solu CATL chì hè qualificatu per a prova di rispettu di a batteria è l'ispezione hà accessu à a certificazione di a batteria per a conformità à IEEE1725.

▍Standardi di prova di batterie CTIA

a) Requisiti di Certificazione per a Conformità di u Sistema di Batteria à IEEE1725 - Applicabile à i Sistemi di Batteria cù una sola cellula o più celle cunnesse in parallelu;

b) Requisiti di Certificazione per a Conformità di u Sistema di Batteria à IEEE1625 - Applicabile à i Sistemi di Batteria cù più celle cunnesse in parallelu o in parallelu è in serie;

Cunsiglii caldi: Selezziunate sopra à i standard di certificazione currettamente per e batterie aduprate in i telefunini è l'urdinatori. Ùn aduprate micca IEE1725 per e batterie in i telefunini o IEEE1625 per e batterie in l'urdinatori.

▍Perchè MCM?

Tecnulugia dura:Dapoi u 2014, MCM hà assistitu à a cunferenza di u pacchettu di batterie tenuta da CTIA in i Stati Uniti ogni annu, è hè capaci di ottene l'ultime aghjurnamenti è capisce e novi tendenze di pulitica nantu à CTIA in una manera più pronta, precisa è attiva.

Qualificazione:MCM hè CATL accreditatu da CTIA è hè qualificatu per eseguisce tutti i prucessi ligati à a certificazione cumpresi i testi, l'auditu di fabbrica è u caricamentu di rapporti.

U 12 di ferraghju di u 2024, a Cummissione di Sicurezza di i Prudutti di u Consumatore (CPSC) hà publicatu un documentu di ricordu chì i regolamenti di sicurezza per i pile di bottone è e batterie di monete emessi in a sezione 2 è 3 di a Legge Reese seranu implementati in un futuru vicinu.
A Sezione 2 di a Legge di Reese impone à a CPSC di promulgà e regule per e batterie di munita è i prudutti di cunsumatori chì cuntenenu tali batterie. U CPSC hà emessu una regula finale diretta (88 FR 65274) per incorpore ANSI/UL 4200A-2023 in un standard di sicurezza obligatoriu (effettivu l'8 di marzu 2024). I requisiti ANSI/UL 4200A-2023 per i prudutti di i cunsumatori chì cuntenenu o sò pensati per utilizà pile di bottone o batterie di munita sò i seguenti,  I scatuli di batteria chì cuntenenu pile di bottone o batterie di munita rimpiazzabili devenu esse assicurati in modu chì l'apertura richiede l'usu di un strumentu o almenu dui movimenti di mani separati è simultanei
E batterie di monete o i casi di batterie di monete ùn sò micca sottumessi à teste d'usu è abusu chì risulterebbenu in cuntattate o liberate tali cellule.
L'imballaggio tutale di u produttu deve purtà avvisi
Sè fattibile, u pruduttu stessu deve esse avvertimenti
L'istruzzioni è i manuali accumpagnati devenu cuntene tutte l'avvertimenti applicabili
À u listessu tempu, u CPSC hà ancu emessu una regula finale separata (88 FR 65296) per stabilisce i requisiti di etichettatura d'avvertimentu per l'imballaggio di pile à bottone o batterie di monete (cumprese e batterie imballate separatamente da i prudutti di u cunsumadore) (implementatu u 21 di settembre di u 2024)


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi