Prucedure di valutazione di a conformità diEUu novu regulamentu di batterie,
EU,
IECEE CB hè u primu veru sistema internaziunale per u ricunniscenza mutuale di i rapporti di teste di sicurezza di l'equipaggiu elettricu. NCB (Organismu Naziunale di Certificazione) ghjunghje à un accordu multilaterale, chì permette à i pruduttori di ottene una certificazione naziunale da altri paesi membri in u schema CB nantu à a basa di trasferimentu di unu di i certificati NCB.
U certificatu CB hè un documentu formale di schema CB emessu da u BCN autorizatu, chì hè di informà à l'altri BCN chì i campioni di prudutti testati sò conformi à i requisiti standard attuali.
Cum'è un tipu di rapportu standardizatu, u rapportu CB elenca i requisiti pertinenti da u standard IEC articulu per articulu. U rapportu CB ùn solu furnisce risultati di tutte e teste, misurazioni, verificazioni, ispezioni è valutazioni richiesti cù chiarezza è senza ambiguità, ma ancu include foto, schema di circuitu, stampe è descrizzione di u produttu. Sicondu a regula di u schema CB, u rapportu CB ùn entrerà in vigore finu à ch'ellu si prisenta cun certificatu CB inseme.
Cù certificatu CB è rapportu di prova CB, i vostri prudutti ponu esse esportati direttamente in certi paesi.
U certificatu CB pò esse direttamente cunvertitu in u certificatu di i so paesi membri, furnindu u certificatu CB, u rapportu di prova è u rapportu di prova di differenza (quandu applicabile) senza ripetizione di a prova, chì pò accurtà u tempu di certificazione.
A prova di certificazione CB cunsidereghja l'usu raghjone di u pruduttu è a sicurezza prevedibile quandu hè misu. U pruduttu certificatu prova a satisfaczione di i requisiti di sicurezza.
● Qualificazione:MCM hè u primu CBTL autorizatu di qualificazione standard IEC 62133 da TUV RH in Cina continentale.
● Certificazione è capacità di prova:MCM hè trà u primu patch di teste è certificazioni di terze parti per u standard IEC62133, è hà finitu più di 7000 test di batterie IEC62133 è rapporti CB per i clienti globali.
● Supportu tecnicu:MCM pussede più di 15 ingegneri tecnichi specializati in teste cum'è a norma IEC 62133. MCM furnisce à i clienti un tipu di supportu tecnicu cumpletu, precisu, in ciclu chjusu è servizii d'infurmazione di punta.
A prucedura di valutazione di a conformità hè pensata per assicurà chì i fabbricanti rispondenu à tutti i requisiti applicabili prima di mette un pruduttu in u mercatu di l'UE, è hè realizatu prima chì u pruduttu sia vendutu. L'obiettivu principale di a Cummissione Europea hè di aiutà à assicurà chì i prudutti insicuri o micca conformi ùn entranu micca in u mercatu di l'UE. Sicondu i requisiti di a Risoluzione UE 768/2008/CE, a prucedura di valutazione di a conformità hà un totale di 16 modi in 8 moduli. A valutazione di a conformità include generalmente a fase di cuncepimentu è a fase di produzzione.
U novu Regolamentu di a Batteria di l'UE hà trè modi di valutazione di a conformità, è u modu di valutazione applicabile hè sceltu secondu i requisiti di a categuria di produttu è i metudi di produzzione.
1) Batterie chì anu bisognu à risponde à e limitazioni di materiale, a durabilità di u rendiment, a sicurezza di almacenamentu di energia stazionaria, l'etichettatura è altri requisiti di u regulamentu di a batteria di l'UE:
Produzione in serie: Modu A - Controlu di a produzzione interna o Modu D1 - Assicuranza di a qualità di u prucessu di produzzione Produzione non seriale: Modu A - Controlu di a produzzione interna o Modu G - Cunformità basatu nantu à a verificazione di unità
2) Batterie chì anu bisognu à risponde à l'impronta di carbone è i requisiti di materiale riciclatu:
Produzione seriale: Modu D1 - Assicuranza di qualità di u prucessu di produzzione
Produzione non seriale: Modu G - Cunformità basatu annantu à a verificazione di l'unità
Una descrizzione generale di a bateria è u so usu destinatu;
(b) Disegni di cuncepimentu è di fabricazione è schemi di cumpunenti, subcompunenti è circuiti;
(c) Descrizzione è spiegazione necessaria per capisce i disegni è i schemi citati in u puntu (b) è u funziunamentu di a batteria
(d) Etichetta di campionamentu;
(e) Una lista di norme harmonizate da esse implementate in tuttu o in parte per a valutazione di a conformità;
(f) Se i normi è e specificazioni harmonizati menzionati in u puntu (e) ùn sò micca stati applicati o ùn sò micca dispunibili, una suluzione hè descritta per risponde à i requisiti applicabili specificati o per verificà chì a batteria cunforma cù questi requisiti;
(g) I risultati di i calculi di cuncepimentu è e teste realizati, è ancu e prove tecniche o documentarii utilizzate.
(h) Studii chì sustenenu i valori è e categurie di l'impronte di carbonu, cumprese i calculi realizati utilizendu i metudi stabiliti in l'attu di abilitazione, è ancu evidenza è informazioni per determinà l'input di dati à quelli calculi; (Nessariu per i modi D1 è G)
(i) Studi chì sustenenu a parte di u cuntenutu recuperatu, cumpresi i calculi realizati utilizendu i metudi stabiliti in l'attu d'abilitazione, è ancu evidenza è informazioni per determinà l'input di dati à quelli calculi; (Nessariu per i modi D1 è G)
(j) Rapportu di prova.