Cambiamenti di a marca di manipolazione di a batteria di lithium,
batteria,
CTIA, l'abbreviazione di l'Associazione di Telecomunicazioni Cellulari è Internet, hè una urganizazione civica senza prufittu creata in u 1984 per u scopu di guarantiscia u benefiziu di l'operatori, i fabricatori è l'utilizatori. CTIA hè custituitu da tutti l'operatori è i fabricatori di i Stati Uniti da i servizii di radiu mobile, è ancu di servizii di dati è prudutti wireless. Supportatu da a FCC (Cumissione Federale di Comunicazioni) è u Cungressu, CTIA rializeghja una grande parte di e funzioni è e funzioni chì anu usatu per esse realizatu da u guvernu. In u 1991, CTIA hà creatu un sistema imparziale, indipendente è centralizatu di valutazione è certificazione di i prudutti per l'industria wireless. Sottu à u sistema, tutti i prudutti wireless in qualità di u cunsumadore anu da fà teste di rispettu è quelli chì rispettanu i normi pertinenti seranu cuncessi à utilizà a marcatura CTIA è chjappà i scaffali di i magazzini di u mercatu di cumunicazione nordamericanu.
CATL (CTIA Authorized Testing Laboratory) rapprisenta i laboratori accreditati da CTIA per teste è rivisioni. I rapporti di prova emessi da CATL seranu tutti appruvati da CTIA. Mentre chì altri rapporti di teste è risultati da non-CATL ùn saranu micca ricunnisciuti o ùn anu micca accessu à CTIA. CATL accreditatu da CTIA varieghja in industrie è certificazioni. Solu CATL chì hè qualificatu perbatteriaA prova di conformità è l'ispezione hà accessu à a certificazione di a batteria per a conformità à IEEE1725.
a) Requisiti di Certificazione per a Conformità di u Sistema di Batteria à IEEE1725 - Applicabile à i Sistemi di Batteria cù una sola cellula o più celle cunnesse in parallelu;
b) Requisiti di Certificazione per a Conformità di u Sistema di Batteria à IEEE1625 - Applicabile à i Sistemi di Batteria cù più celle cunnesse in parallelu o in parallelu è in serie;
Cunsiglii caldi: Selezziunate sopra à i standard di certificazione currettamente per e batterie aduprate in i telefunini è l'urdinatori. Ùn aduprate micca IEE1725 per e batterie in i telefunini o IEEE1625 per e batterie in l'urdinatori.
●Tecnulugia dura:Dapoi u 2014, MCM hà assistitu à a cunferenza di u pacchettu di batterie tenuta da CTIA in i Stati Uniti ogni annu, è hè capaci di ottene l'ultime aghjurnamenti è capisce e novi tendenze di pulitica nantu à CTIA in una manera più pronta, precisa è attiva.
●Qualificazione:MCM hè CATL accreditatu da CTIA è hè qualificatu per eseguisce tutti i prucessi ligati à a certificazione cumpresi i testi, l'auditu di fabbrica è u caricamentu di rapporti.
Sfondate
Cum'è Document No.4815 à a Quarta Sessione di u 13th Cumitatu Naziunale di a Cunferenza Politica Cunsultativa di u Populu Cinese mostra, un membru di u Cumitatu hà presentatu una pruposta per u sviluppu di a batteria di ioni di sodiu. Hè cumunimenti cunzidiratu da i sperti di batterie chì a bateria di sodiu-ion diventerà un supplementu nimportante di lithium-ion soprattuttu cù un futuru promettente in u campu di l'energia di almacenamentu stazionariu.
MIIT (Ministeru di l'Industria è Tecnulugia di l'Infurmazione di a Republica Populare Chine) hà rispostu chì urganizeranu istituti di studiu standard pertinenti per inizià a formulazione di standard di batteria di ioni di sodiu in un futuru propiu, è furnisce supportu in u prucessu di iniziazione è appruvazioni di prughjetti di formulazione standard. . À u listessu tempu, in cunfurmità cù e pulitiche naziunali è i tendenzi di l'industria, combinaranu normi pertinenti per studià e regulazioni pertinenti è e pulitiche di l'industria di batterie di sodiu-ioni è guidà u sviluppu sanu è ordinatu di l'industria.
MIIT hà dichjaratu chì rinfurzà a pianificazione in u "14e Pianu Quinquennale" è altri documenti pulitichi cunnessi. In quantu à a prumuzione di a ricerca di tecnulugia d'avanguardia, a migliione di e pulitiche di sustegnu, è l'espansione di l'applicazioni di u mercatu, facenu un disignu di primu livellu, migliurà e pulitiche industriali, coordinanu è guidà u sviluppu di alta qualità di l'industria di batterie di ioni di sodiu.