SIRIM hè un anticu istitutu di ricerca di standard è di l'industria in Malesia. Hè una sucità interamente posseduta da u Ministru di Finanze Malasia Incorporated. Hè statu mandatu da u guvernu malese per travaglià cum'è una urganizazione naziunale incaricata di a gestione standard è di qualità, è spinghja u sviluppu di l'industria è a tecnulugia malese. SIRIM QAS, cum'è a filiale di SIRIM, hè l'unica porta d'entrata per teste, ispezioni è certificazioni in Malesia.
Attualmente, a certificazione di batterie di lithium rechargeable hè sempre voluntaria in Malesia. Ma si dice chì diventerà ubligatoriu in u futuru, è serà sottu à a gestione di KPDNHEP, u dipartimentu di cummerciale è di cunsumu di Malesia.
Standard di prova: MS IEC 62133:2017, chì si riferisce à IEC 62133:2012
● Stabbilitatu un bonu scambiu tecnicu è u canali di scambiu d'infurmazioni cù SIRIM QAS chì hà assignatu un specialista per trattà cù i prughjetti MCM è e dumande solu è per sparte l'ultime precisamente infurmazione di questa zona.
● SIRIM QAS ricunnosce i dati di teste MCM in modu chì i campioni ponu esse testati in MCM invece di consegna in Malesia.
● Per furnisce un serviziu unicu per a certificazione malese di batterie, adattatori è telefunini.
L'IECEEsistema CBhè u primu sistema internaziunale per a ricunniscenza mutuale di i rapporti di teste di sicurezza di i prudutti elettrici. Un accordu multilaterale trà organismi di certificazione naziunali (NCB) in ogni paese permette à i fabricatori di ottene una certificazione naziunale da altri stati membri di u sistema CB in virtù di un certificatu di prova CB emessu da u NCB. L'applicazione per a prova di certificazione CB pò esse realizata in MCM.MCM hè una di e prime organizzazioni di terze parti à fà certificazione è teste per IEC62133, è hà una ricca sperienza è capacità di risolve i prublemi di teste di certificazione.
MCM stessu hè una piattaforma putente di prova è certificazione di batterie, è pò furnisce u supportu tecnicu più cumpletu è l'informazioni d'avanguardia. I prudutti anu da risponde à i Norme di sicurezza indiana applicabili è i requisiti di registrazione obbligatori prima ch'elli sò impurtati, o liberati o venduti. India. Tutti i prudutti elettronici in u catalogu di produttu di registrazione obbligatoria devenu esse registrati in u Bureau of Indian Standards (BIS) prima di esse impurtati in India o venduti in u mercatu indianu. In nuvembre 2014, 15 prudutti registrati obligatorii sò stati aghjuntu. Nuvelle categurie includenu telefoni cellulari, batterie, forniture di energia mobile, alimentazione, luci LED è terminali di vendita.