ANATEL brasilianacertificazione,
ANATEL brasiliana,
ANATEL hè l'abbreviazione di l'Agencia Nacional de Telecomunicacoes, chì hè l'autorità di u guvernu brasilianu per i prudutti di cumunicazione certificati per a certificazione obligatoria è volontaria. E so prucedure d'appruvazioni è di cunfurmità sò listessi per i prudutti naziunali è stranieri di u Brasil. Se i prudutti sò applicabili à a certificazione obligatoria, u risultatu di a prova è u rapportu deve esse in linea cù e regule è e regulazioni specificate cum'è dumandatu da ANATEL. U certificatu di u produttu deve esse cuncessu da ANATEL prima prima chì u produttu hè circulatu in u marketing è mette in applicazione pratica.
L'urganisazione standard di u guvernu brasilianu, altri organismi di certificazione ricunnisciuti è laboratori di teste sò l'autorità di certificazione ANATEL per l'analisi di u sistema di produzzione di unità di fabricazione, cum'è u prucessu di cuncepimentu di u produttu, l'acquistu, u prucessu di fabricazione, dopu u serviziu è cusì per verificà u pruduttu fisicu per esse cumpletu. cù u standard brasilianu. U fabricatore deve furnisce documenti è campioni per a prova è a valutazione.
● MCM pussede 10 anni di sperienza abbundante è risorse in l'industria di a prova è di certificazione: sistema di serviziu d'alta qualità, squadra tecnica profondamente qualificata, certificazione rapida è simplice è suluzione di prova.
● MCM cullabureghja cù parechje urganisazioni lucali di alta qualità ricunnisciute ufficialmente chì furnisce diverse soluzioni, serviziu precisu è convenientu per i clienti.
ANATEL (Agencia Nacional DE Telecomunicacoes) hè l'abbreviazione di l'Agenzia Naziunale di Telecomunicazioni-Brasile, chì hè l'agenzia ufficiale rispunsevule per l'appruvazioni di i prudutti di telecomunicazioni. U 30 di nuvembre di u 2000 ANATEL hà publicatu RESOLUTION NO. 242 per annunzià a categuria di produttu chì era prestu mandata per esse certificata, è e regule detallate di implementazione di u schema di certificazione. A publicazione di a RESOLUZIONE NO. 303 u 2 di ghjugnu di u 2002 hà marcatu l'iniziu di a certificazione obligatoria ANATEL.
U Regnu Unitu hà "abbandunatu" ufficialmente l'Unione Europea u 31 di ghjennaghju di u 2020, finendu a so appartenenza di 47 anni à l'Unione Europea è dopu entra in un periodu di transizione di 11 mesi chì finisce u 31 di dicembre di u 2020. Prima di u Brexit, a maiò parte di i prudutti sò entrati. U mercatu di u Regnu Unitu hà utilizatu a stessa marca CE (Marcu di Conformità di u Produttu Unificata in u mercatu di l'UE) cum'è l'altri paesi di l'UE. Dopu à u Brexit, u Regnu Unitu hà introduttu a so propria marca di rispettu di u produttu UKCA è a marca UKNI chì hè unicu in l'Irlanda di u Nordu. Da u 1 di ghjennaghju di u 2021, quandu u Regnu Unitu hà lasciatu l'UE, i prudutti sò esportati in u Regnu Unitu (esclusu l'Irlanda di u Nordu) cù a marca UKCA, chì hà rimpiazzatu a marca CE.
A marca UKCA (UK Conformity Assessment) hè una nova marca di cunfurmità di u produttu di u Regnu Unitu chì serà aduprata per i prudutti immessi in u mercatu in Gran Bretagna ("GB"), chì include l'Inghilterra, u Galles è a Scozia ma esclude l'Irlanda di u Nordu. L'UKCA copre a maiò parte di i prudutti chì prima necessitavanu marcatura CE.