BIS: Notificazione di l'Ordine di Estensione CRO IV,
BIS,
U Ministeru di l'Elettronica è Tecnulugia di l'Informazione hè statu liberatuElectronics & Information Technology Goods-Requirement for Obligatory Registration Order I- Notificatu u 7thSettembre, 2012, è hè entrata in vigore u 3rdOttobre, 2013. Requisitu di l'Electronics & Information Technology Goods for Compulsory Registration, ciò chì hè di solitu chjamatu certificazione BIS, hè veramente chjamatu iscrizzione / certificazione CRS. Tutti i prudutti elettronici in u catalogu di prudutti di registrazione obbligatoria impurtati in l'India o venduti in u mercatu indianu devenu esse registrati in u Bureau of Indian Standards (BIS). In nuvembre 2014, 15 tipi di prudutti registrati obligatorii sò stati aghjuntu. Nuvelle categurie includenu: telefoni cellulari, batterie, power banks, power supplys, luci LED è terminali di vendita, etc.
Cella di sistema di nichel / batteria: IS 16046 (Part 1): 2018/ IEC62133-1: 2017
Cella / batteria di sistema di lithium: IS 16046 (Part 2): 2018 / IEC62133-2: 2017
Coin cell / batteria hè inclusa in CRS.
● Avemu statu focu annantu à a certificazione indiana per più di 5 anni è aiutau u cliente à ottene a prima lettera BIS di a batteria di u mondu. È avemu esperienze pratiche è accumulazione solida di risorse in u campu di certificazione BIS.
● Anziani ufficiali di u Bureau of Indian Standards (BIS) sò impiegati cum'è cunsultante di certificazione, per assicurà l'efficienza di u casu è caccià u risicu di annullamentu di u numeru di registrazione.
● Equipatu di forti cumpetenze cumpletu di risolve i prublemi in certificazione, integremu risorse indigene in India. MCM mantene una bona cumunicazione cù l'autorità BIS per furnisce à i clienti l'infurmazioni è i servizii di certificazione più avanzati, prufessiunali è più autorevoli.
● Servemu cumpagnie principali in diverse industrii è guadagnemu una bona reputazione in u campu, chì ci facenu assai fiducia è supportatu da i clienti.
BIS hà publicatu un ghjurnale u 16 di settembre di u 2020, cù dui punti da esse notificati.
1. Postponimentu di u timeline di l'infurzazioni per i prudutti CRO IV
MeitY hà decisu di allargà u calendariu di implementazione di l'ordine per CRO IV da u 1 d'ottobre 2020 à
1 d'aprile di u 2021.
2. Revisione di u nome di a categuria di u produttu contr'à SI No. 45L'entrata "Moduli LED Standalone per l'illuminazione generale" contr'à SI No. 45 di a colonna (2) di a gazette datata 1 d'aprile 2020 serà sustituita da Moduli LED indipendenti per l'illuminazione generale.
Suggerimentu MCM:
A determinazione di MeitY in quantu à l'estensione di l'ordine per CRO VI per 6 mesi hè un sollievu per
i pruduttori chì vendenu quelli prudutti nantu à u mercatu indianu. In ogni casu, da a data di stampa, u guvernu indianu cuntinueghja à implementà "cuntrollu di licenze" nantu à i fabricatori stranieri, in particulare i pruduttori cinesi. Solu l'applicazioni di registrazione presentate da u 31 d'Aostu sò attualmente permesse per andà avanti, mentre chì l'applicazioni successive sò sempre in attesa. Data l'attuale situazione indiana di Covid-19 è e pulitiche naziunali incerte, hè cunsigliatu di presentà i prudutti in dumanda per a prova è a registrazione u più prestu pussibule, invece di rallentà l'accordu di certificazione dopu.