australianui requisiti di regulazione per l'importazione di ghjoculi chì cuntenenu batterie di buttone / munita,
australianu,
IECEE CB hè u primu veru sistema internaziunale per u ricunniscenza mutuale di i rapporti di teste di sicurezza di l'equipaggiu elettricu. NCB (Organismu Naziunale di Certificazione) ghjunghje à un accordu multilaterale, chì permette à i pruduttori di ottene una certificazione naziunale da altri paesi membri in u schema CB nantu à a basa di trasferimentu di unu di i certificati NCB.
U certificatu CB hè un documentu formale di schema CB emessu da u BCN autorizatu, chì hè di informà à l'altri BCN chì i campioni di prudutti testati sò conformi à i requisiti standard attuali.
Cum'è un tipu di rapportu standardizatu, u rapportu CB elenca i requisiti pertinenti da u standard IEC articulu per articulu. U rapportu CB ùn solu furnisce risultati di tutte e teste, misurazioni, verificazioni, ispezioni è valutazioni richiesti cù chiarezza è senza ambiguità, ma ancu include foto, schema di circuitu, stampe è descrizzione di u produttu. Sicondu a regula di u schema CB, u rapportu CB ùn entrerà in vigore finu à ch'ellu si prisenta cun certificatu CB inseme.
Cù certificatu CB è rapportu di prova CB, i vostri prudutti ponu esse esportati direttamente in certi paesi.
U certificatu CB pò esse direttamente cunvertitu in u certificatu di i so paesi membri, furnindu u certificatu CB, u rapportu di prova è u rapportu di prova di differenza (quandu applicabile) senza ripetizione di a prova, chì pò accurtà u tempu di certificazione.
A prova di certificazione CB cunsidereghja l'usu raghjone di u pruduttu è a sicurezza prevedibile quandu hè misu. U pruduttu certificatu prova a satisfaczione di i requisiti di sicurezza.
● Qualificazione:MCM hè u primu CBTL autorizatu di qualificazione standard IEC 62133 da TUV RH in Cina continentale.
● Certificazione è capacità di prova:MCM hè trà u primu patch di teste è certificazioni di terze parti per u standard IEC62133, è hà finitu più di 7000 test di batterie IEC62133 è rapporti CB per i clienti globali.
● Supportu tecnicu:MCM pussede più di 15 ingegneri tecnichi specializati in teste cum'è a norma IEC 62133. MCM furnisce à i clienti un tipu di supportu tecnicu cumpletu, precisu, in ciclu chjusu è servizii d'infurmazione di punta.
australianuU guvernu hà publicatu ufficialmente l'implementazione di 4 standard obligatorii per minimizzà u risicu di causalità risultatu da batterie di buttone / munita. I normi obligatorii cù u periodu di transizione di 18 mesi saranu infurzati da u 22 di ghjugnu 2022. I standard 4 sopra anu prescrittu esigenze di sicurezza è infurmazione di e batterie di buttone / munita è di e merchenzie chì cuntenenu batterie di buttone / munita, chì includenu:
1 、 Sicurezza è Requisiti In usu ragiunate è prevedibile o abusu, e cellule di buttone / munita ùn deve micca cascate. E porte o coperchi di u casu di a batteria o un altru firmware per stabilizzà e batterie di buttone / munita deve esse fissatu strettu.
U casu di batterie di e batterie di buttone / munita deve esse fissatu abbastanza per evità i zitelli da l'apertura
1)Avvertimenti in maiuscule cum'è PERICOLU, AVVERTENZA o ATTENZIONE;
2) Cunfurmità di l'avvertimentu di sicurità;
3)A dichjarazione di batterie fora di a portata di i zitelli;
4) À condition qu'il s'agisse d'une batterie au lithium, la marque doit indiquer qu'en cas d'ingestion ou d'ingestion de batterie
ogni parte di u corpu, ferita severa o mortale si farà in 2 ore o ancu più brevi;
5) À condition qu'il ne s'agisse pas d'une batterie au lithium, le marquage doit indiquer les possibles blessures résultant d'une ingestion ou d'un
ingestisce a batteria in ogni parte di u corpu.
6) Suggerimentu di assistenza medica immediata se in suspettu di inghiottire o ingerisce a batteria in ogni parte di u corpu.