Analisi di i normi di Cina è altri paesi,
Analisi di i normi di Cina è altri paesi,
Per a sicurità di e persone è di a pruprietà, u guvernu di Malaysia stabilisce un schema di certificazione di produttu è mette a sorveglianza di l'apparecchi elettronici, l'infurmazioni è i materiali multimediali è di custruzzione. I prudutti cuntrullati ponu esse esportati in Malesia solu dopu avè ottenutu certificatu di certificazione di produttu è etichettatura.
SIRIM QAS, una filiale interamente di proprietà di l'Istitutu Malasianu di Norme di l'Industria, hè l'unica unità di certificazione designata di l'agenzii regulatori naziunali malesi (KDPNHEP, SKMM, etc.).
A certificazione di a batteria secondaria hè designata da KDPNHEP (Ministeru Malasianu di u Cummerciu Internu è di u Cunsumu) cum'è l'unica autorità di certificazione. Attualmente, i pruduttori, l'importatori è i cummercianti ponu dumandà a certificazione à SIRIM QAS è dumandà a prova è a certificazione di batterie secondarie sottu u modu di certificazione licenziata.
A batteria secondaria hè attualmente sottumessa à a certificazione voluntaria, ma sarà prestu in u scopu di a certificazione obligatoria. A data esatta obligatoria hè sottumessa à l'ora ufficiale di l'annunziu malese. SIRIM QAS hà digià cuminciatu à accettà e richieste di certificazione.
Certificazione di batteria secondaria Standard: MS IEC 62133:2017 o IEC 62133:2012
● Stabbilitatu un bonu scambiu tecnicu è u canali di scambiu d'infurmazioni cù SIRIM QAS chì hà assignatu un specialista per trattà cù i prughjetti MCM è e dumande solu è per sparte l'ultime precisamente infurmazione di questa zona.
● SIRIM QAS ricunnosce i dati di teste MCM in modu chì i campioni ponu esse testati in MCM invece di consegna in Malesia.
● Per furnisce un serviziu unicu per a certificazione malese di batterie, adattatori è telefunini.
Hè sempre una difficultà nantu à a ricerca di DCIR di una bateria di lithium-ion. Hè soprattuttu perchè a resistenza interna di una batteria di lithium-ion hè assai chjuca, di solitu solu qualchi mΩ. Intantu cum'è un cumpunente attivu, hè difficiule di misurà a resistenza interna direttamente. Inoltre, a resistenza interna hè influenzata da u statutu di l'ambiente, cum'è a temperatura è u statu di carica. Quì sottu sò i normi chì anu citatu nantu à cumu pruvà DCIR.IEC 61960-3: 2017: Cellule secundarie è batterie chì cuntenenu elettroliti alcalini o altri non acidi - Cellule di lithium secundarie è batterie per applicazioni portatili - Parte 3: Cellule secondarie di lithium prismatiche è cilindriche e batterie fatte da elli.
IEC 62620: 2014: Cellule secundarie è batterie chì cuntenenu alkaline o altri elettroliti non acidi - Cellule di lithium secundariu è batterie per l'usu in applicazioni industriali. Temperature di prova sò diverse. IEC 62620:2014 è JIS C 8715-1:2018 regulate un 5 ℃ più altu di a temperatura ambiente cà IEC 61960-3:2017. A temperatura più bassa farà più viscosità di l'elettroliti, chì pruvucarà u muvimentu più bassu di ioni. Cusì a reazzione chimica sarà più lentu, è a resistenza di Ohm è a resistenza di polarizazione diventerà più grande, chì pruvucarà una tendenza di DCIR.