Analisi nantuNove lege di batterie,
Nove lege di batterie,
IECEE CB hè u primu veru sistema internaziunale per u ricunniscenza mutuale di i rapporti di teste di sicurezza di l'equipaggiu elettricu. NCB (Organismu Naziunale di Certificazione) ghjunghje à un accordu multilaterale, chì permette à i pruduttori di ottene una certificazione naziunale da altri paesi membri in u schema CB nantu à a basa di trasferimentu di unu di i certificati NCB.
U certificatu CB hè un documentu formale di schema CB emessu da u BCN autorizatu, chì hè di informà à l'altri BCN chì i campioni di prudutti testati sò conformi à i requisiti standard attuali.
Cum'è un tipu di rapportu standardizatu, u rapportu CB elenca i requisiti pertinenti da u standard IEC articulu per articulu. U rapportu CB ùn solu furnisce risultati di tutte e teste, misurazioni, verificazioni, ispezioni è valutazioni richiesti cù chiarezza è senza ambiguità, ma ancu include foto, schema di circuitu, stampe è descrizzione di u produttu. Sicondu a regula di u schema CB, u rapportu CB ùn entrerà in vigore finu à ch'ellu si prisenta cun certificatu CB inseme.
Cù certificatu CB è rapportu di prova CB, i vostri prudutti ponu esse esportati direttamente in certi paesi.
U certificatu CB pò esse direttamente cunvertitu in u certificatu di i so paesi membri, furnindu u certificatu CB, u rapportu di prova è u rapportu di prova di differenza (quandu applicabile) senza ripetizione di a prova, chì pò accurtà u tempu di certificazione.
A prova di certificazione CB cunsidereghja l'usu raghjone di u pruduttu è a sicurezza prevedibile quandu hè misu. U pruduttu certificatu prova a satisfaczione di i requisiti di sicurezza.
● Qualificazione:MCM hè u primu CBTL autorizatu di qualificazione standard IEC 62133 da TUV RH in Cina continentale.
● Certificazione è capacità di prova:MCM hè trà u primu patch di teste è certificazioni di terze parti per u standard IEC62133, è hà finitu più di 7000 test di batterie IEC62133 è rapporti CB per i clienti globali.
● Supportu tecnicu:MCM pussede più di 15 ingegneri tecnichi specializati in teste cum'è a norma IEC 62133. MCM furnisce à i clienti un tipu di supportu tecnicu cumpletu, precisu, in ciclu chjusu è servizii d'infurmazione di punta.
U 14 di ghjugnu di u 2023, u parlamentu di l'UE hà appruvatu una nova lege chì rivederà e direttive di a batteria di l'UE, chì copre u disignu, a fabricazione è a gestione di i rifiuti. A nova regula rimpiazzà a direttiva 2006/66/CE, è hè chjamata New Battery Law.
A Direttiva 2006/66/CE riguarda a prutezzione di l'ambiente è a gestione di e batterie sprecate. Tuttavia, l'antica direttiva hà i so limiti cù un altu aumentu di a dumanda di batterie. Basatu annantu à l'antica direttiva, a nova lege definisce e regule in quantu à a sustenibilità, a prestazione, a sicurità, a cullizzioni, u riciclamentu è a vita di repurpose. Regula ancu chì l'utilizatori finali è l'operatori pertinenti devenu esse furniti cù a furmazione di batteria.
Limite di l'usu di mercuriu, cadmiu è piombo. Batteria ricaricabile per l'industria, batteria di trasportu ligeru è batterie EV chì sò più di 2kWh duveranu furnisce a dichjarazione di l'impronta di carbone è l'etichetta obligatoriamente. Questu serà implementatu 18 mesi dopu a regulazione piglia validu. A lege regula u minimu di livellu riciclabile di materiale attivu. U cuntenutu di cobalt, piombo, lithium è nickel di e batterie novi deve esse dichjaratu in documenti 5 anni dopu a nova lege piglia valida. liggi pigghia validu più di 8 anni, u percentuale minimu di cuntenutu riciclabili hè: 16% di cobalt, 85% di piombo, 6% di lithium, 6% di nickel.