Modifiche a Restrizzione di l'Usu di Certe Sustanze Periculi in i Regolamenti di l'Apparecchi Elettrici è Elettronici 2012 ("u Regolamenti RoHS"),
TISI,
TISI hè l'abbreviazione di Thai Industrial Standards Institute, affiliatu à u Dipartimentu di l'Industria Tailandese. TISI hè rispunsevule per a formulazione di e norme domestiche è di participà à a formulazione di standard internaziunali è a supervisione di i prudutti è di a prucedura di valutazione qualificata per assicurà a conformità è u ricunniscenza standard. TISI hè una urganizazione regulatoria autorizata da u guvernu per a certificazione obligatoria in Tailanda. Hè ancu rispunsevule per a furmazione è a gestione di i normi, l'appruvazioni di u laboratoriu, a furmazione di u persunale è a registrazione di i prudutti. Hè nutatu chì ùn ci hè micca un corpu di certificazione obbligatoria non governamentale in Tailanda.
Ci hè una certificazione voluntaria è obligatoria in Tailanda. I loghi TISI (vede Figure 1 è 2) sò permessi d'utilizà quandu i prudutti cumplenu i standard. Per i prudutti chì ùn sò micca stati standardizati, TISI implementa ancu a registrazione di u produttu cum'è un mezzu tempurale di certificazione.
A certificazione obbligatoria copre 107 categurie, 10 campi, cumprese: apparecchiature elettriche, accessori, attrezzature mediche, materiali di custruzzione, beni di cunsumu, veiculi, tubi PVC, cuntenituri di gas GPL è prudutti agriculi. I prudutti fora di questu scopu sò in u scopu di certificazione voluntaria. A batteria hè un pruduttu di certificazione obligatoriu in a certificazione TISI.
Standard applicatu:TIS 2217-2548 (2005)
Batterie applicate:Cellule è batterie secondarie (cuntenendu elettroliti alcalini o altri non acidi - requisiti di sicurezza per e cellule secondarie sigillate portatili, è per e batterie fatte da elli, per l'usu in applicazioni portatili)
Autorità di emissione di licenza:Istitutu di Norme Industriali Tailandese
● MCM coopera cù l'urganisazioni di audit di fabbrica, u laboratoriu è TISI direttamente, capaci di furnisce a megliu suluzione di certificazione per i clienti.
● MCM pussede 10 anni di sperienza abbundante in industria di batterie, capaci di furnisce un supportu tecnicu prufessiunale.
● MCM furnisce un serviziu di bundle one-stop per aiutà i clienti à entre in parechji mercati (micca solu Tailanda inclusa) cun successu cù una prucedura simplice.
I cuntenuti principali di a revisione sò i seguenti:
1、U Regolamentu 2(2) mudificà a lista di sustanzi ristretti in Schedule A1 per allargà a restrizione
nantu à l'usu di quattru sustanzi ristretti (bis (2-ethylhexyl) ftalate (DEHP), butyl benzyl ftalate
(BBP), dibutil ftalate (DBP) è disobutil ftalate (DIBP)) à i dispositi medichi è u monitoraghju è
strumenti di cuntrollu.
2、U Regolamentu 2(3) rinnuverà l'esenzione per u mercuriu da esse utilizatu in i connettori rotanti elettrici
utilizatu in sistemi di imaging ultrasound in l'entrata N ° 93 di a Tabella 1 in Schedule A2 à a RoHS
Regolamenti per un periodu di 5 anni.
3、U Regolamentu 2(3)(b) concederà una nova esenzione da a lista di sustanzi ristretti in Schedule A1
à i Regolamenti RoHS aghjustendu certi composti di piombo è una forma esavalente di cromu
(bario) per esse usatu in a pruvista di iniziatori elettrici è elettronichi di splusivi per splusivi civili
à a lista in u Tabella 1 in l'Annexe A2 di e applicazioni esentate da a limitazione di u regulamentu 3(1) di
i Regolamenti RoHS. L'esenzione serà accordata per un periodu chì finisce u 20 d'aprile 2026.