Una spiegazione dettagliata di a prova di cortu circuitu internu forzatu di a cellula di lithium ion,
TISI,
TISIhè l'abbreviazione di Thai Industrial Standards Institute, affiliatu à u Dipartimentu di l'Industria Tailandese. TISI hè rispunsevule per a formulazione di e norme domestiche è di participà à a formulazione di standard internaziunali è a supervisione di i prudutti è di a prucedura di valutazione qualificata per assicurà a conformità è u ricunniscenza standard. TISI hè una urganizazione regulatoria autorizata da u guvernu per a certificazione obligatoria in Tailanda. Hè ancu rispunsevule per a furmazione è a gestione di i normi, l'appruvazioni di u laboratoriu, a furmazione di u persunale è a registrazione di i prudutti. Hè nutatu chì ùn ci hè micca un corpu di certificazione obbligatoria non governamentale in Tailanda.
Ci hè una certificazione voluntaria è obligatoria in Tailanda. I loghi TISI (vede Figure 1 è 2) sò permessi d'utilizà quandu i prudutti cumplenu i standard. Per i prudutti chì ùn sò micca stati standardizati, TISI implementa ancu a registrazione di u produttu cum'è un mezzu tempurale di certificazione.
A certificazione obbligatoria copre 107 categurie, 10 campi, cumprese: apparecchiature elettriche, accessori, attrezzature mediche, materiali di custruzzione, beni di cunsumu, veiculi, tubi PVC, cuntenituri di gas GPL è prudutti agriculi. I prudutti fora di questu scopu sò in u scopu di certificazione voluntaria. A batteria hè un pruduttu di certificazione obligatoriu in a certificazione TISI.
Standard applicatu:TIS 2217-2548 (2005)
Batterie applicate:Cellule è batterie secondarie (cuntenendu elettroliti alcalini o altri non acidi - requisiti di sicurezza per e cellule secondarie sigillate portatili, è per e batterie fatte da elli, per l'usu in applicazioni portatili)
Autorità di emissione di licenza:Istitutu di Norme Industriali Tailandese
● MCM coopera cù l'urganisazioni di audit di fabbrica, u laboratoriu è TISI direttamente, capaci di furnisce a megliu suluzione di certificazione per i clienti.
● MCM pussede 10 anni di sperienza abbundante in industria di batterie, capaci di furnisce un supportu tecnicu prufessiunale.
● MCM furnisce un serviziu di bundle one-stop per aiutà i clienti à entre in parechji mercati (micca solu Tailanda inclusa) cun successu cù una prucedura simplice.
Scopu di a prova: per simulà u cortu circuitu di l'elettrodi pusitivi è negativi, particella di scarti è altre impurità chì ponu entre in a cellula durante u prucessu di fabricazione. In u 2004, una batteria di laptop prodotta da una cumpagnia giapponese hà pigliatu u focu. Dopu un analisi detallatu di a causa di u focu di a bateria, si crede chì a bateria di ioni di lithium hè stata mischjata cù particeddi di metalli assai chjuchi durante u prucessu di produzzione, è a bateria hè stata utilizata per via di cambiamenti di temperatura. O diversi impatti, particeddi di metallu pierce u separatore trà l'elettrodi pusitivi è negativi, pruvucannu un cortu circuitu à l'internu di a bateria, causannu una grande quantità di calore per causari a batteria per piglià u focu. Dapoi u mischju di particeddi di metallu in u prucessu di pruduzzione hè un accidente, hè difficiule à impedisce cumplettamente stu da succede. Per quessa, un tentativu hè fattu per simulà u cortu circuitu internu causatu da e particelle metalliche chì perforanu u diafragma attraversu a "prova di cortu circuitu internu forzata". Sè a bateria di ioni di lithium pò assicurà chì ùn ci hè micca un focu durante a prova, pò assicurà in modu efficace chì ancu s'è a bateria hè mischiata in u prucessu di produzzione Test uggettu: cellula (eccettu a cellula di u sistema liquidu elettroliticu non-liquidu). Esperimenti distruttivi mostranu chì l'usu di batterie di ioni di litiu solidu hà un altu rendiment di sicurezza. Dopu esperimenti distruttivi, cum'è a penetrazione di unghie, u riscaldamentu (200 ℃), u cortu circuitu è a carica eccessiva (600%), e batterie di lithium-ion d'elettroliti liquidi sguassate è sploderanu. In più di u ligeru aumentu di a temperatura interna (<20 ° C), a bateria di u solidu ùn hà micca altri prublemi di sicurezza. Metodu di prova (vede l'appendice 9 PSE)