I terminali d'utilizatori mobili 5G sò inclusi in a certificazione CCC

Descrizione breve:


Istruzzioni di prughjettu

I terminali d'utilizatori mobili 5G sò inclusi in a certificazione CCC,
CQC,

▍Schema di registrazione obbligatoria (CRS)

U Ministeru di l'Elettronica è Tecnulugia di l'Informazione hè statu liberatuElectronics & Information Technology Goods-Requirement for Obligatory Registration Order I- Notificatu u 7thSettembre, 2012, è hè entrata in vigore u 3rdOttobre, 2013. Requisitu di l'Electronics & Information Technology Goods for Compulsory Registration, ciò chì hè di solitu chjamatu certificazione BIS, hè veramente chjamatu iscrizzione / certificazione CRS. Tutti i prudutti elettronici in u catalogu di prudutti di registrazione obbligatoria impurtati in l'India o venduti in u mercatu indianu devenu esse registrati in u Bureau of Indian Standards (BIS). In nuvembre 2014, 15 tipi di prudutti registrati obligatorii sò stati aghjuntu. Nuvelle categurie includenu: telefoni cellulari, batterie, power banks, power supplys, luci LED è terminali di vendita, etc.

▍BIS Standard Test di Batteria

Cella di sistema di nichel / batteria: IS 16046 (Part 1): 2018/ IEC62133-1: 2017

Cella / batteria di sistema di lithium: IS 16046 (Part 2): 2018/ IEC62133-2: 2017

Coin cell / batteria hè inclusa in CRS.

▍Perchè MCM?

● Avemu statu focu annantu à a certificazione indiana per più di 5 anni è aiutau u cliente à ottene a prima lettera BIS di a batteria di u mondu. È avemu esperienze pratiche è accumulazione solida di risorse in u campu di certificazione BIS.

● Anziani ufficiali di u Bureau of Indian Standards (BIS) sò impiegati cum'è cunsultante di certificazione, per assicurà l'efficienza di u casu è caccià u risicu di annullamentu di u numeru di registrazione.

● Equipatu di forti cumpetenze cumpletu di risolve i prublemi in certificazione, integremu risorse indigene in India. MCM mantene una bona cumunicazione cù l'autorità BIS per furnisce à i clienti l'infurmazioni è i servizii di certificazione più avanzati, prufessiunali è più autorevoli.

● Servemu cumpagnie principali in diverse industrii è guadagnemu una bona reputazione in u campu, chì ci facenu assai fiducia è supportatu da i clienti.

Le 28 août 2020, l'Administration de Certification et Accréditation du PR C (CNCA) a émis un
annunziu da a CNCA nantu à a clarificazione di i requisiti di certificazione di u produttu obligatoriu per i terminali d'utilizatori mobili 5G. L'annunziu hà clarificatu chì i terminali di l'utilizatori mobili 5G appartenenu à u scopu di a certificazione obligatoria di u produttu è hà enfatizatu chì a certificazione CCC hè necessaria prima chì i prudutti 5G sò in u mercatu per vende.
Dopu chì a CNCA hà publicatu l'annunziu, u 15 di settembre, u Centru di Certificazione di Qualità Chine hà ancu rivisu u scopu di i prudutti di certificazione obligatoria. L'oggetti di revisione includenuCQC-C0801-2016 Reguli di Implementazione di Certificazione di Produttu Obligatoriu Apparecchiatura Audio è Video, CQC -C0901-2016 Reguli di Implementazione di Certificazione Obligatoria di Produttu Equipaghjamentu di Tecnulugia di l'Infurmazione è CQC-C1601-2016 Reguli d'Implementazione di Certificazione Obligatoria di Produttu, Reguli di Implementazione di Certificazione Obligatoria di u Produttu, Principalmente per aghjustà u scopu di a certificazione. prudutti:
1. CQC-C0801-2016: Sguassati diversi ricevitori di sintonizazione di banda di trasmissione, radiu è prudutti di monitor, è micca
certificazione obligatoria più longa per questi prudutti;
2. CQC-C0901-2016: Eliminatu i prudutti di a fotocopiatrice, è ùn hà più infurzatu a certificazione obligatoria di e copie;
3. CQC-C1601-2016: Terminali telefonii fissi eliminati è dispusitivi supplementari per i telefunini, è
A certificazione obbligatoria ùn era più implementata per i prudutti di u telefuninu di u gruppu, è aghjunghjenu YD/T2583.18 cum'è standard di cumpatibilità elettromagnetica per a certificazione CCC di terminal d'utilizatori mobili 5G.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi